Kort over Thailand
Fra : keldorff

Dato : 17-03-04 13:04

Hej med Jer

Vi er en familie på 4 der har besluttet os at holde orlov i Thailand. Jeg
har læst en masse af Thailand indlægene her i gruppen, derfor er valget
faldet på dette.

Hvor kan man købe et kort (analog papir) over Thailand? Vi vil nemlig gerne
starte med planlægge rejsen. Det er nu noget andet at kigge på et stort kort
på stuegulvet frem for at sidde foran en lille monitor!

Venlig hilsen
RK

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-03-04 15:22

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> skrev:

>Hej med Jer

Hej

>Vi er en familie på 4 der har besluttet os at holde orlov i Thailand.

Det lyder som en fremragende ide.

>Hvor kan man købe et kort (analog papir) over Thailand? Vi vil nemlig gerne
>starte med planlægge rejsen. Det er nu noget andet at kigge på et stort kort
>på stuegulvet frem for at sidde foran en lille monitor!

Helt enig. Up-to-date kort over Thailand (og næsten hvor som helst)
fås hos

http://www.scanmaps.dk

Der købte jeg mit udmærkede Michelin-kort over Thailand (751 national,
1:1.370.000), men de havde flere at vælge imellem. De har også
Michelings The Green Guide Thailand. Politikens Bangkok-kort er godt
og fås også i mange almindelige boghandler.

Jeg har ingen erfaring med deres netbutik, kun med den analoge i
Studiestræde i København.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : keldorff

Dato : 17-03-04 16:37

Spændende hjemmeside, den vil indgå i vores planlægning.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 17-03-04 21:17

Hej Keldorff Family

Jeg står også for min første rejse til Thailand her til sommer. Og glæder
mig vildt meget!
Vi er fire voksne og tre børn (12 - 15 år) der skal afsted i tre uger.

Her er nogle nytteige links som jeg har brugt meget:
http://www.thailand.dk/
http://www.thaiguide.dk/
http://www.gothailand.com/index.htm
http://www.khosamui.com/
http://bangkok-hotelguide.com
http://bkk.sawadee.com
http://www.bangkok.com/

Go' orlov
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 20:49

Hej

Glæd jer til turen - vi nød landet sidste år og har booket igen til sommer

Et absolut must er Lonely Planet's Guide to Thailand. Alletiders
rejsehåndbog, der kan bruges af alt fra back-packers til luxus-forvænte
rejsende. Kan fx købes på amazon til en billig penge. Er du ikke så meget
for en engelsksproget paperback på 600 sider, så laver Politiken en tyndere
alternativ på dansk.

Go' tur

Martin

---