Stumper, Renault, Hvor i Odense??
Fra : Q

Dato : 17-03-04 11:36

Jeg skal bruge et sæt tændrørskabler til skodspanden ( R19 )..
Gerne i Odense eller omegn.. Hvor finder jeg monstro det?.. Bildilleren
eller hvad den nu hedder i Rosengårdscentret havde ikke dem jeg skulle
bruge..

pft

/peter

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 17-03-04 22:50

> [...]
> Gerne i Odense eller omegn.. Hvor finder jeg monstro det?.. Bildilleren
> eller hvad den nu hedder i Rosengårdscentret havde ikke dem jeg skulle

Glem alt om de såkaldt aut. Renault forhandlere. Jeg køber selv syd for
grænsen - oftest til halv pris eller under. Ellers kan du evt. prøve Stony
Renault på 74560662. Han kender bilerne (hvilket man ikke kan sige om
førnævnte forhandlere), og kan i hvert fald skaffe hvad han ikke har på
lager.

MVH Klaus
(3 stk. Renault i forskellige udgaver)

Fra : Q

Dato : 18-03-04 01:33

"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Renault på 74560662. Han kender bilerne (hvilket man ikke kan sige om
> førnævnte forhandlere), og kan i hvert fald skaffe hvad han ikke har på

Det er også helt fint, men sagen er at jeg skal bruge kablerne imorgen og
helst skal kunne klare afhentning i nærheden af Odense.. Såeh.. selvom
vedkommende har stumperne til halv pris tvivler jeg sku på at det kan svare
sig at trille hjem til Moderlandet og hente stumperne ... Det var derfor
jeg specifikt spurgte hvor i Odense jeg kunne få stumperne ( er ikke
lokalkendt )

Men tak for forslaget

/peter