dr i aften : 20.45 Hvorfor krænker nogle v~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-04 10:48

http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/epg.asp?seldate=0&seltime=1

"Hvor mange går det i virkeligheden ud over? Hvad kan vi gøre for at
undgå overgrebene? Kurt Strand griber stafetten og søger her at få
svar på nogle af de mest påtrængende spørgsmål om dette tabubelagte og
ubehagelige emne, der trods alt vedkommer os mere, end vi helst vil
tro. Tilrettelæggelse: Irene Greve.
www.dk.dk/dokumentar/sigdetikketilnogen "
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Jane

Dato : 18-03-04 18:00

On Wed, 17 Mar 2004 09:47:33 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>svar på nogle af de mest påtrængende spørgsmål om dette tabubelagte og
>ubehagelige emne, der trods alt vedkommer os mere, end vi helst vil

Nogle fantastiske gode programmer, der giver forståelse for hvordan
krænkere ødelægger liv. Sjældent har jeg set noget der (ved)rørte mig
så meget. Jeg vil håbe at det ikke længere er så tabubelagt et emne.

MVH Jane

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-04 21:00

On Thu, 18 Mar 2004 17:59:52 +0100, Jane <nojane@get2net.dk> wrote:

>Nogle fantastiske gode programmer, der giver forståelse for hvordan
>krænkere ødelægger liv. Sjældent har jeg set noget der (ved)rørte mig
>så meget. Jeg vil håbe at det ikke længere er så tabubelagt et emne.

ja jeg kom detsvære først ind i programmet da det var 37 min gamelt
havde ikke set hvad der kom før - men det er rigtigt det kan sgu få
det til at risle ned at ryggen på en ..... det skræmmer mig lidt at
min måde at føle på lignede hans til forveksling borste fra jeg er
mere ekstroverte ......

Fra : Jane

Dato : 20-03-04 13:56

On Thu, 18 Mar 2004 20:00:21 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>det til at risle ned at ryggen på en ..... det skræmmer mig lidt at
>min måde at føle på lignede hans til forveksling borste fra jeg er

Det skræmmer også mig at jeg synes jeg kunne genkende mange følelser
med Lars. Selvom jeg ikke er blevet udsat for seksuelle overgreb i
barndommen (ihvertfald ikke hvad jeg ved af), så undrer det mig at jeg
har en del af de samme følelser. Jeg tror man også kan begå ovegreb
mod børn på andre måder end det seksuelle. Jeg synes det er noget der
vedrører os alle.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : PerX ...

Dato : 25-03-04 13:31

In article <pskj50de3ffq3u4pnejblpfq65rkemjhtp@4ax.com>,
nojane@get2net.dk says...

> Nogle fantastiske gode programmer, der giver forståelse for hvordan
> krænkere ødelægger liv. Sjældent har jeg set noget der (ved)rørte mig
> så meget.

Hvorfor rørte det dig, og hvorfor så du programmet?

Jeg greb mig selv i at tænke hvorfor de sendte så meget af samme slags,
hvem gider se det - hvorefter jeg skiftede kanal.

Fra : Andropov

Dato : 18-03-04 18:27

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> svar på nogle af de mest påtrængende spørgsmål om dette tabubelagte og
> ubehagelige emne, der trods alt vedkommer os mere, end vi helst vil

Det var bare underligt at ham Peter de viste i onsdags skulle være
blevet sexmisbrugt af 2 kvinder når man tænker på hvor sjældent
kvinder krænker.....

Fra : Jane

Dato : 18-03-04 18:46

On 18 Mar 2004 09:27:24 -0800, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Det var bare underligt at ham Peter de viste i onsdags skulle være
>blevet sexmisbrugt af 2 kvinder når man tænker på hvor sjældent
>kvinder krænker.....

Der findes jo også sindsforvirrede kvinder, der ikke kan tage vare på
noget som helst - hverken sig selv eller sine børn.

Det kvindelige overgreb ses nok også mere i at de lukker øjnene for
det der sker, og dermed ikke er i stand til at tage sig af sine børn.

MVH Jane

Fra : vadmand

Dato : 18-03-04 19:13

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det var bare underligt at ham Peter de viste i onsdags skulle være
> blevet sexmisbrugt af 2 kvinder når man tænker på hvor sjældent
> kvinder krænker.....

Det er sjældent, at man HØRER om det.

Per V.

Fra : Big dane

Dato : 21-03-04 19:43

Hejsa
For få år siden var det fremme på tv, at ca. en tredjedel af krænkerne i
Århus Amt var kvinder. Så lige frem at påstå de er få er nok en
overdrivelse.

BD

Fra : Andropov

Dato : 25-03-04 14:20

Perx skrev:

> [...]

slags,
>hvem gider se det - hvorefter jeg skiftede kanal.

Jeg så også kun et af programmerne og mine alarmklokker begyndte at
ringe da gutten fortalte at han var blevet misbrugt af 2 kvinder.
Først sin mor og siden en plejemor. Har den fyr været usandsynlig
uheldig eller er noget af det løgn.