Der skal du være bange for mågerne
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 09:03

Hej gutter

Her er årsagen til at fugle-klatterne er farlige for din bil - de fungerer
som opløsnings-middel.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=532150

Due-ekskrementer er angiveligt særligt slemme - da de blandet med regnvand
udvikler sig til syre. Der går historier om, at broer i begyndelse af
1900-tallet styrtede sammen i USA som følge af dette.

Vi andre skal bare passe på lakken på bilen - ellers bliver det til matte
pletter, der ikke er til at polere væk igen.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Emil Jensen

Dato : 17-03-04 15:13

> Vi andre skal bare passe på lakken på bilen - ellers bliver det til matte
pletter, der ikke er til at polere væk igen.

Jeps, jeg havde ferie-parkeret min bil i det fri hos mine forældre (som ikke
interesserer sig for biler og ej heller har en selv og ikke selv har ført en
bil i 20 år). Da jeg kom hjem efter 14 dage i udlandet var der en stor
fugleklat på motorhjelmen, og da jeg vaskede den af var der sprækker i
lakken og den var mat. Det var ret tydeligt, og det var umuligt at redde
den...

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 16:41

> Det var ret tydeligt, og det var umuligt at redde
> den...

Ærgerligt...!

Blandt andet derfor er det en god ide at vokse sin bil.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-04 17:27

Jan W Nielsen wrote:
> [...]
>
> Vi andre skal bare passe på lakken på bilen - ellers bliver det til
> matte pletter, der ikke er til at polere væk igen.

En ting der også er slem, er hvis der er en der kaster op på lakken.
Mavesyren æder lakken ret hurtigt.
Jeg var engang sælger i en brugtvogns forretning, og der solgte jeg netop en
bil, på grund af at der var en der havde kastet op på den, og lakken var
blevet ødelagt på motorhjelm og den ene forskærm.
(Det var ham der havde kastet op der købte den

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 17:30

> [...]
> blevet ødelagt på motorhjelm og den ene forskærm.
> (Det var ham der havde kastet op der købte den

*ROFL*

--
/Jan W Nielsen