Ejendomvudering
Fra : Ja

Dato : 17-03-04 05:11

Hej ng
Jeg har i går modtaget selangivese
jeg er ejer af en ejerlejlighed på tinglystareal på71 m2 (skøde)
på min ejndomsvudering står der 76 m2
Hvilket næsten giver en merværdi på 50000 kr
er det det tinglyste der gælder eller er det det told og skat skriver og må
de bare det ???
På netborger.dk står den også til 71 m2

Hilsen Jørgen

Fra : Peder Porse

Dato : 17-03-04 06:33

Forskellen er givetvis andelen af trappeopgang, kælderrum m.v.

Du kan rette henvendelse til vurderingsmyndigheden (ToldSkat), men prøv
lige at se om ikke tallene var de samme i vurderingen pr. 1/1 2002.

pp

--
Peder Porse
Boesvej2, Svejstrup Enge

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 17-03-04 07:33

Ellers har du mulighed for at rette henvendelse vil BBR, der registrerer
boligens egentlige mål som jeg er blevet informeret om er de rigtige