Dyr mad i Japan??
Fra : mikkel paulsen

Dato : 16-03-04 22:01

hej forum

jeg har for et par år siden hørt at en mcdonals meal koster ca 350 kr
i japan passer det?

Fra : Indland

Dato : 16-03-04 22:51

Hvis det er danske kroner du taler om, må prisen da være ekskl.. moms ellers
passer det hvis ikke

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 16-03-04 22:53

Hej

Nej det passer ikke. Hvis du kigger på Big Mac indexet (bruges til at
sammenligne priser) kan man se, at en big Mac i Japan koster ca 15 kr, og en
menu mener jeg kostede ca 45 kr.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 16-03-04 22:57

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej forum
>
> jeg har for et par år siden hørt at en mcdonals meal koster ca 350 kr
> i japan passer det?

Nej, det er helt hen i vejret. Det koster kun lidt mere end i Danmark. Du
kan derimod godt finde æbler til tæt på kr. 30,- stykket eller et kg.
vindruer til over kr. 100,-, men kvaliteten er så også en helt anden end i
Danmark. I Japan bliver hvert enkelt æble passet og plejet og kan købes
indpakket individuelt. Alting er generelt meget dyrt i Japan, men det kan
sagtens lade sig gøre at holde omkostningerne nede. Se eventuelt vores
hjemmeside hvor vi fortæller lidt om vores tur til Japan

Mvh

Kennet
--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : John

Dato : 16-03-04 22:58

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej forum
>
> jeg har for et par år siden hørt at en mcdonals meal koster ca 350 kr
> i japan passer det?

En BigMac koster knap det halve af hvad den koster i Danmark, så jeg vil tro
det samme gælder gælder for deres Meal-menuer.

Mvh

John

Fra : mikkel paulsen

Dato : 18-03-04 01:23

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in message news:<c37t9k$8j3$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>

> En BigMac koster knap det halve af hvad den koster i Danmark, så jeg vil tro
> det samme gælder gælder for deres Meal-menuer.

okay tak for jeres ekspertise :D jeg har nok hørt forkert det er jo
også et par år siden..