Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er der galt med mit kamera?
Fra : John Frandsen

Dato : 16-03-04 21:05

Hej Gruppe.

Jeg har et Olympus mju-300, som jeg er rigtig glad for, og som tager rigtigt
gode billeder - for det meste... for hvis jeg har kameraet åbent i længere
tid (mere end ca. 10 min.) bliver kamerahuset _meget_ varmt omkring
batteriet, og de billeder jeg tager med varmt kamera er så slørede at det
kan være svært overhovedet at se hvad de forestiller...

Er der et bud på hvad der kan være galt med kameraet?
På forhånd tak.

--
Mvh John
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 16-03-04 21:21

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan være svært overhovedet at se hvad de forestiller...
>
> Er der et bud på hvad der kan være galt med kameraet?

Nok de fleste digi-cams udvikler en hel del varme ved længere tids brug -
men at det skulle give
sådan et problem har jeg ikke hørt før.
Det lyder mest som en reel fejl - og med den garanti, du forhåbentligt har,
ville jeg overlade
problemet til importøren.
Og hvis der nu kommer en masse svar gående ud på at mange kender problemet
med netop
denne model - ja - så mener jeg stadig importøren har et problem !

--
Mvh