CM 03/04 Netværk
Fra : Jørn

Dato : 16-03-04 19:40

Hejsa (igen)

Er der virkelig ikke nogen som lyster det samme som mig, at spille mod en
anden.
Jeg vil gerne spille engelsk liga og gerne i en af de lavere rækker.

Come on ..... Venter

Fra : Nic

Dato : 16-03-04 23:40

> Er der virkelig ikke nogen som lyster det samme som mig, at spille
mod en
> anden.
Jo der er. Jeg spiller dagligt. I netværk.

> Jeg vil gerne spille engelsk liga og gerne i en af de lavere rækker.
Min favorit.

> Come on ..... Venter

Har du prøvet cmdanmark.dk ? - der er jo masser der vil ...

Fra : Jørn

Dato : 16-03-04 23:45

Har prøvet cmdanmark og nu har jeg endelig fundet en der vil, nu kan jeg
bare ikke få skidtet til at virke

Fra : Nic

Dato : 17-03-04 13:04

> Har prøvet cmdanmark og nu har jeg endelig fundet en der vil, nu kan
jeg
> bare ikke få skidtet til at virke

Jamen så skriv i forumet eller her, så skal jeg gerne hjælpe, da jeg
selv er server flere gange ugentligt i de officielle cmdanmark netspil

Fra : Jørn

Dato : 18-03-04 12:36

Bare rolig i får ikke fred for mig før det virker

Har aftalt et nyt forsøg idag og har tjekket op med udbyderne om de rigtige
porte er åbne. Så hvis det stadig ikke virker vil jeg pille mit Accespoint
fra og direkte kabel tilslutte, OG hvis det stadig ikke virker, ja så skal i
nok høre fra mig. Om ikke andet i nyhederne når de fortæller om en der er
blevet sindsyg pga sin computer

Jørn