Folk med båndbredde - HJÆLP OPEN-FT!
Fra : Peter Perlsø

Dato : 16-03-04 17:23

gottsilla.net

Poisoned er en Mac P2P klient, som understøtter protokollerne

FastTrack (FT) - Kazaa
Gnutella
OpenFT (Open FastTrack)
og snart OpenNap (OpenNapster)

Men OpenFT protokollen har et alvorligt problem - netværket er ved at
bryde sammen under mangel på INDEX og SEARCH knudepunkter. Disse
knudepunkter er kernen i netværkets funktion, da de koordinerer
søgningen for brugerne (USER nodes).

Problemerne opstod for alvor da Poisoned-klienten blev populær.
Problemet består i at Poisoned som standard sætter brugeren til USER,
og ikke SEARCH elller INDEX.

Der er brug for flere af de 2 sidstnævnte knudepunktstyper.

Derfor beder jeg inderlige mine med-Macbrugere , der har maskiner der
kører serverdrift, om at overveje at opsætte deres egen Poisonedklient
som SEARCH, INDEX eller begge.

Der vil ikke blive overført tvivlsomme materialer (MP3, warez osv) hvis
i ikke selv downloader det eller sætte det tilgængelig på jeres server.
Der vil kun foregå netværkskorrdineringsfunktioner og
klientorganisering.

SEARCH bør i sætte jeres maskiner til såfremt i er på ofte.

INDEX bør i sætte jeres maskine til hvis i er på stort set 24 timer i
døgnet. (for servere).

Hent Poisoned på http://gottsilla.net/ og hjælp OpenFT netværket og
jeres macbruger-venner!

PÅ FORHÅND TAK!

PS: Poisoned er gratis, har ingen adwae elller spyware, og jeg har
ingen kommerciel interesse i at opfordre til brugen af det. Blot for at
undgå evt misforståelser.

--

http://haxor.dk +45 2685 5909

Democracy is not something you believe in or a lace to hang your hat,
but it's something you do. You participate. If you stop doing it,
democracy crumbles.
- Abbie Hoffman