karburator
Fra : Tobias haugaard klin~

Dato : 16-03-04 20:31

Hejsa

Et lille spørgsmål...

Kan en Karburator blive for slit, så den skal udskiftes??

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-03-04 20:40

On Tue, 16 Mar 2004 20:31:21 +0100, Tobias haugaard klint wrote:

> Kan en Karburator blive for slit, så den skal udskiftes??

Teoretisk set ja..

Men du har nok skiftet scooter inden du skal have skifte karbonade

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mikkel Lund

Dato : 16-03-04 21:10

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> Teoretisk set ja..
>
> Men du har nok skiftet scooter inden du skal have skifte karbonade

Martin, hvornår har du sidst skiftet karbonade på noget som helst?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-03-04 22:39

On Tue, 16 Mar 2004 21:10:01 +0100, Mikkel Lund wrote:

> Martin, hvornår har du sidst skiftet karbonade på noget som helst?

Aldrig

Også derfor det er mere sansynligt, at han skifter scooteren ud før
karbonaden/karburatoren skal skiftes

Fra : Mikkel Lund

Dato : 16-03-04 20:42

"Tobias haugaard klint" <webmaster@FJERNDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c37km6$dlc$1@sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Et lille spørgsmål...
>
> Kan en Karburator blive for slit, så den skal udskiftes??
>
> --
> Med Venlige Hilsen
> Tobias Klint / Webmaster
> siden til dig og din scooter
> www.scooterhoved.dk

Det korte svar: JA. alt mekanik bliver slidt, så det til sidst skal ud
skiftes.
Min kæreste har en puch med en karburator som burde udsiftes pga slid.

Hilsen Mikkel

Fra : Tobias haugaard klin~

Dato : 16-03-04 21:48

"Mikkel Lund" <mmlu03@control.auc(fjern).dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skiftes.
> Min kæreste har en puch med en karburator som burde udsiftes pga slid.

Hej

okay.. hvordan ved man om det er slidt...??
Min den giver nogen ryk.. ligesom den ikke får benzin!

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Mikkel Lund

Dato : 17-03-04 08:28

"Tobias haugaard klint" <webmaster@FJERNDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c37p66$iid$1@sunsite.dk...
> [...]
> >

> Hej
>
> okay.. hvordan ved man om det er slidt...??
> Min den giver nogen ryk.. ligesom den ikke får benzin!

Hej Tobias

Jeg tror ikke at det er slid som driller dig. Som Martin har skrevet
så er det sjældent at karburatoren bliver så slidt at det volder
problemer. Det skal lige siges at puchen har haft samme karburator
alle de 25 år den har lavet. Du skal se det på at de bevægelige
dele har slid mærker.
Har du prøvet at skifte dyssen?

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Johnny

Dato : 17-03-04 11:11

"Mikkel Lund" <mmlu03(fjern.spam)@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer. Det skal lige siges at puchen har haft samme karburator
> alle de 25 år den har lavet. Du skal se det på at de bevægelige

Ja eller bare at rense lortet :)

Fra : Tobias haugaard klin~

Dato : 17-03-04 22:40

"Johnny" <TheTulip@stofanet.dk> skrev i en