Servostyring svigter...
Fra : Jean

Dato : 16-03-04 19:08

Hej NG!

Min lillebrors bil (Citroën Saxo fra 1998) har et problem med at
servostyringen svigter "nogen gange"...
Mekanikeren siger, at det er en eller anden "pumpe", som er "dårlig" og den
skal skiftes. En ny koster 3.700 kr. + moms.

Kan det være andet end denne pumpe?

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 20:59

> [...]
den
> skal skiftes. En ny koster 3.700 kr. + moms.

Lyder meget fornuftigt, kan selvfølgelig også være tandstangen, men hvis
mekanikeren har kigget på den har han nok ret.

Autoophuggeren er din ven.

www.dataophug.dk

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Hugo

Dato : 17-03-04 18:19

Hvis det er at den kun svigter når du starter bilen og ikke mens du kører,
er det muligvis tændingenslåsen der er defekt..