Adrenalin I UT2004
Fra : Allan Toft

Dato : 16-03-04 18:43

Hej

Jeg har netop hentet demoen til UT2004 og man samler jo de hersens rød/hvide
adrenalinpiller op, men hvad gavn gør de? Jeg syns ikke at jeg kan finde ud
af hvordan jeg skal aktivere dem, så hvad gør man lige?

Er der forøvrigt nogen af banerne der har nogle af de 3 supervåben? syns
ikke jeg er stødt på dem....

Hvornår forventes den endelige udgave i butikkerne?

Later....

Allan

---

Fra : Decker

Dato : 17-03-04 12:40

["Allan Toft" <allan.toft@kat.webspeed.dk> wrote:]

>Jeg har netop hentet demoen til UT2004 og man samler jo de hersens rød/hvide
>adrenalinpiller op, men hvad gavn gør de? Jeg syns ikke at jeg kan finde ud
>af hvordan jeg skal aktivere dem, så hvad gør man lige?

I.flg. <din UT2004 Demo folder>\Help\Manual.PDF står der:

Adrenaline
Tasty and nutritious. Adrenaline provides you with the extra energy
needed to execute special Adrenaline abilites.

Desværre står der ikke hvad "special Adrenaline abilites" er. Men mon
ikke det er sådan noget som; at kunne hoppe lidt højere, løbe lidt
hurtigere, og så'n.

[checking Google] Hmmm? "... you can decide to activate the speed combo
which make you run faster or if you are defending the base the booster
combo that give you additional health and armour". Så det er måske det
man ser når nogle farer rundt med 'gule striber' efter sig, og når nogle
bliver 'usynlige'.

[mere Google] http://www.unrealtournament2004.com.au/specialmoves.php

>Er der forøvrigt nogen af banerne der har nogle af de 3 supervåben? syns
>ikke jeg er stødt på dem....

Ion painter (incl. Ion cannon) samt Target painter, er jeg ikke stødt på
i demoen. Redeemer er dog på CTF-Bridge-of-Faith (kik op, i de store
haller med søjlerne og hvor Shield pack og MiniGun er.)

I.flg. www.dailyrush.dk så skulle det være på fredag 19/3-2004.

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life & more.
q1r3p3x7re_qx@ubgznvy.pbz. E-mail spam-guard: I'm no '1337', so remove/rot13.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-03-04 17:30

> Adrenaline
> Tasty and nutritious. Adrenaline provides you with the extra energy
> needed to execute special Adrenaline abilites.

jeg kender en af kommandoerne - når din adrenalin er på 100 trykker du pil
op hurtigt efter hinanden - mener 4 gange - en stemme siger nu "Speed" og du
er top hurtig - der er andre tastekombinationer som kan noget andet, men jeg
kan ikke huske dem
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Rene Schnoor

Dato : 19-03-04 19:47

> [...]
du
> er top hurtig - der er andre tastekombinationer som kan noget andet, men

Måske det er de samme moves som i UT2003?

http://wharthog.ntelos.net/hosted_sites/howie/adrenaline.htm

René

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-03-04 09:13

> Måske det er de samme moves som i UT2003?

det er nok ikke helt utænkeligt - jeg ved at speed tastekomb. er den samme
ihvertfald.