Mail til børn
Fra : JK

Dato : 16-03-04 18:20

Er der nogen der kender et godt mail program der skal bruges af børn.

J.K.

Fra : Peter

Dato : 16-03-04 22:08

"JK" <packer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et godt mail program der skal bruges af børn.
>
> J.K.

Nu kommer der jo lidt an på, hvor små børn og om det drejer sig om et
betjeningsspørgsmål. Kan ikke hjælpe dig i dn retning.
Drejer det sig der imod om et flot program, til lidt større børn, der
hurtigt kan lave nogle flotte mails, med baggrunds billede, animere figure
og lyd(e), vil jeg anbefale IncrediMail, som kan hentes i en fuld virkende
gratis version på adressen: www.incredimail.com.
Der er dog, måske, for nogle børn, en stor fejl ved programmet. Det er på
engelsk og sidst jeg var inde på deres side, havde de endnu ikke fået lavet
en dansk sprogfil. De får de dog hurtigt lært at bruge programmet alligevel.
Peter B

Fra : John Frandsen

Dato : 17-03-04 08:33

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og lyd(e), vil jeg anbefale IncrediMail, som kan hentes i en fuld virkende

Det var dog et fuldkommen forrygende mailprogram
Det er hentet og installeret, og så glæder jeg mig bare til Frederik på 10
kommer hjem fra skole så han kan prøve det

(utroligt hvad man har tid til, når man er sygemeldt m,ed influenza

Mvh John

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 17-03-04 11:17

Lego Loco
Når du har bygget et posthus, kan du skrive et brev, der bliver sendt med
det næste posttog.
Jeg ved ikke om det kræver at modtageren også har Loco.

Stefan