Andet multimedie
bentjuul 3670
Invalidfont i pdf dokument
Fra : Nederbasse

Dato : 16-03-04 17:20

Hej Gruppr
Jeg får en sær fejl når jeg vil skrive et bestemt pdf dokument ud med
Acrobat 6 Prof,

ERROR: invalidfont
COMMAND cshow

Den første side bliver skrevet fint ud og så går det galt.
Jeg har prøvet at skrive det ud på en anden pc og der virker det fint
Nogen der har et forslag ?

Lars

Fra : Studio Smalbro

Dato : 16-03-04 20:47

Det lyder som om din printer ikke kan hitte ud af at fortolke en eller flere
fonte rigtigt. Det kan skyldes pdf'en, men det kan også skyldes mangel på
memory. Du kunne prøve at printe ud som image i stedet for. Gå ind i
printerdriverens proprerties i udskriftsindstillingerne og rod rundt. Det
ligger gerne under postscriptoptions.

Kh
Bjørn