Program til tvkort
Fra : Sp@cey

Dato : 16-03-04 16:45

Hvilket program er det bedste til tv-kort?

Kortet hedder Typhoon et eller andet og på æsken står der noget med Phillips
MK3.
Jeg fik Power vcr II med, men det er jeg ikke særligt imponeret af da det
crasher hvergang jeg har scannet for kanaler. Jeg har ledt efter en
opdatering men forgæves.
Håber i har nogle go'e bud.

Mvh
Sp@cey

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-03-04 18:40

In news:405720e5$0$28867$ba624c82@nntp04.dk.telia.net ,
Sp@cey <Someone@microsoft.dk> typed:
> Hvilket program er det bedste til tv-kort?

Til hvad? Se tv, optage eller hvad ?

> [...]
> Jeg fik Power vcr II med, men det er jeg ikke særligt imponeret af da
> det crasher hvergang jeg har scannet for kanaler. Jeg har ledt efter

Jeg bruger selv InterVideo WinDVR 3 som virker perfekt med mit Terratech
kort.

> Håber i har nogle go'e bud.

Du kan også kigge lidt på http://www.tv-cards.com/apps.php
Der er noget for enhver smag

--
/Bjarke
http://www.mandril.dk

Fra : Michael Dancygier

Dato : 22-03-04 23:57

Kører du directX 9.0b eller har opdateret fornylligt til denne dX version ?

Så skal du hente følgende opdatering på Microsoft`s hjemmeside:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?amp;displaylang=en&familyid=8DFD1B6D-E177-4A0E-91D0-B4310675B02B&displaylang=en

Denne update til DX9.0b afhjælper problemet med PowerVCR II scanning af tv
kanaler

mvh
md