hvilken behandling??
Fra : d.c.

Dato : 16-03-04 16:03

hej alle.

jeg en pige der er 172 høj og vejer 57 kg, så jeg ikke på nogen måde meget
overvægtig, men mit problem ligger i at jeg har meget slapt hud.
alt på kroppen ryster når jeg går. så jeg er meget interesseret i at vide
hvilken form får slanke behandlinger der vil gavne mig mest, så jeg får en
opstrammet og flad mave. er der nogle der har nogle erfaringer med sådan
nogle slankebehandlinger?

På forhånd tak

-jeg er desværre udlukket motioncentre

Fra : Helle

Dato : 16-03-04 16:35

" d.c." <didie.casey@enghavepark.dk> wrote in message
> [...]
> opstrammet og flad mave. er der nogle der har nogle erfaringer med sådan

Hvorfor er du udelukket motionscentre??

/Helle

Fra : Mai Espersen

Dato : 16-03-04 21:05

> [...]
> opstrammet og flad mave. er der nogle der har nogle erfaringer med sådan

Hejsa...
Jeg ville umiddelbart havde anbefalet dig netop et motionscenter. Det er den
bedste måde at stramme op på -og så er det jo ganske sundt også... men da
det ikke er en mulighed for dig, vil jeg forslå dig at besøge et Bailine
center. Her får du via elektroder strammet dine muskler op. Jeg har selv
prøvet det, men synes det var for dyrt i forhold til "rigtig" motion
(undskyld udtrykket Dog har jeg en veninde, der har opnået rigtig gode
resultater med denne metode.
Held og lykke
/Mai

Fra : d.c.

Dato : 18-03-04 15:34

glæder mig til at prøve, tak respons

Fra : Tina

Dato : 18-03-04 17:03

> [...]
> forhold til "rigtig" motion (undskyld udtrykket Dog har jeg en
> veninde, der har opnået rigtig gode resultater med denne metode.

Hej Mai

Kan du fortælle, hvad en behandling sådan cirka koster ???

På forhånd tak !!!!!!!

MVH

Tina

Fra : Mai Espersen

Dato : 18-03-04 20:48

"Tina" wrote> >

> Hej Mai
> Kan du fortælle, hvad en behandling sådan cirka koster ???
> På forhånd tak !!!!!!!
> MVH
> Tina

Hej Tina
Det er ret længe siden, så det kniber lidt med at huske priserne. Dengang
jeg blev introduceret til metoden, fik jeg en gratis prøvebehandling, hvor
de måler og vejer dig først og fortæller om metoden, hvorefter du blir'
behandlet.
Prøv evt. på deres hjemmeside www.bailine.dk -måske kan du finde priserne
der, eller om ikke andet et tlf. nr. til en klinik nær dig, som du så kan
ringe og spørge...
Held og lykke
/Mai

Fra : Conni Jørgensen

Dato : 19-03-04 20:58

Bailine i Vejle tager 500 kr for en behandline , 5 behandlinger koster 1300
kr , de næste 5 koster 1000 kr og derefter falder prisen 100 kr for 5
behandlinger .

Fra : KatjaStrofen

Dato : 19-03-04 23:29

"Conni Jørgensen" <hecolo@familie.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Bailine i Vejle tager 500 kr for en behandline , 5 behandlinger koster
1300
> kr , de næste 5 koster 1000 kr og derefter falder prisen 100 kr for 5
> behandlinger .

Når der nu bliver sagt Bailine, som vi alle nok også har set reklamer for på
tv og lign [De reklamerer hæftigt på TVDK fyn i hvert tilfælde] - så vil jeg
godt lige nævne, at de siger i deres reklame indslag, at der er tale om
verdens mest behagelige måde at tabe sig på.. hvilket jeg personligt synes
er noget hø. Jeg har ikke prøvet lige hos dem, men min veninde har haft
sådan et proffecionelt system ala deres - og det var absolut ikke
behageligt, at mærke hvordan strømmen blev ledet igennem ens muskulatur så
den trak sig sammen...

Så... jeg kan altså kun anbefale, man starter med en prøvetime, eller blot
en behandling, for at finde ud af, om det er noget for en. Personligt fandt
jeg det meget ubehageligt. Så hellere en tur på motionscyklen da.

Katja

Fra : Karin Hansen

Dato : 17-03-04 10:00

> [...]
> opstrammet og flad mave. er der nogle der har nogle erfaringer med sådan

http://www.endoklinikken.dk/

Mvh. Karin