PDF udskirft fra Word
Fra : Franz Berliner

Dato : 16-03-04 14:46

Hejsa

I mit brevpapir mv. har jeg i Word en header og en footer bestående af
noget grafik der går helt ud til kanten. På min Wintel PC på arbejdet
med Acrobat professional kan jeg udskrive til PDF uden at grafikken
beskæres. På min Mac (Panther, Office X, save as PDF fra printmenu)
kommer der en hvid kant på et par millimeter rundt om min header og footer.

Det er ikke lykkedes mig at finde en instilling der gør at jeg kan
printe helt til kant på PDF'er på Mac'en - hverken i print instilllinger
eller i word.

Er der en der kan hjælpe mig på vej?

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 16-03-04 16:24

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:
> Det er ikke lykkedes mig at finde en instilling der gør at jeg kan
> printe helt til kant på PDF'er på Mac'en - hverken i print instilllinger
> eller i word.

i Word:
Page Setup/Settings/
Vælg "Custom Papir Size" og lav et uden marginer.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Franz Berliner

Dato : 17-03-04 10:29

Preben Bødker Nielsen wrote:

> i Word:
> Page Setup/Settings/
> Vælg "Custom Papir Size" og lav et uden marginer.

Perfekt. Mange tak

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk