Sodastream.
Fra : Lotte

Dato : 16-03-04 10:58

Er her nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan købe forskellige
smagsvarianter til min sodastream?

Jeg har købt i matas nogle gange men de har typisk kun cola, appelsin og
sport...

Hilsen Lotte

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 16-03-04 14:06

On Tue, 16 Mar 2004 10:57:36 +0100, "Lotte" <lottejuul@yahoo.dk>
wrote:

>Er her nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan købe forskellige
>smagsvarianter til min sodastream?
>
>Jeg har købt i matas nogle gange men de har typisk kun cola, appelsin og
>sport...

Koncentreret "saft" fra bl.a. Fun kan bruges - de smager lige så
kunstigt

KS

Fra : Soren Lindholt

Dato : 16-03-04 15:16

Lotte <lottejuul@yahoo.dk> wrote in article
<1079431057.592792@balder.adm.ku.dk>...
> [...]
> smagsvarianter til min sodastream?
>
> Jeg har købt i matas nogle gange men de har typisk kun cola, appelsin og

Hej Lotte

Jeg bruger da bare frugtsaft, solbær, hyldebær osv. Jo bedre saft, des
bedre sodavand!!

ellers finder du fine tips her på vores side:
http://www.sodastream.1go.dk/index.shtml

mvh
Søren

Fra : Søren 35 - Ølstykke

Dato : 16-03-04 18:33

"Lotte" <lottejuul@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smagsvarianter til min sodastream?
>
> Jeg har købt i matas nogle gange men de har typisk kun cola, appelsin og

Prøv med SunQuick

Søren

Fra : Nette

Dato : 17-03-04 09:18

"Lotte" skrev i en meddelelse news:1079431057.592792@balder.adm.ku.dk...
> Er her nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan købe forskellige
> smagsvarianter til min sodastream?

Det er et par år eller lidt mere siden vi smed vores ud, men indtil da kunne
vi i hvert fald købe de forskellige smagsvarianter Kvickly. Der kunne vi
også få byttet vores kulsyreflaske.

Nette