Tagrender
Fra : Jan Larsen

Dato : 16-03-04 12:19

Hej.
Hvad skal jeg gøre?
Mine indbyggede tagrender (huset er fra 1973) er blevet meget utætte. Jeg
vil helst udskifte dem helt men skal det være med ny indbyggede eller skal
jeg få lavet udvendige i stedet?
Hvis jeg vælger at få bukket nogle nye så kan de vel holde 30 år ingen.
Men hvem skal jeg så henvende mig til (jeg bor ved Holbæk)?

Mvh
Jan Larsen

Fra : Monsieur

Dato : 16-03-04 15:24

"Jan Larsen" <jb_larsen@hotmail.comremove> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil helst udskifte dem helt men skal det være med ny indbyggede eller skal

Jeg ville klart vælge udvendige tagrender af hensyn til alm vedligehold, men
det er vel smag og behag.

> Hvis jeg vælger at få bukket nogle nye så kan de vel holde 30 år ingen.
> Men hvem skal jeg så henvende mig til (jeg bor ved Holbæk)?

Hvis de skal bukkes i zink fordi de ikke findes færdige så er det din lokale
VVS Pusher der er manden til det men det bliver svinedyrt skal du være klar
over. Jeg ville forsøge mig med en stump af den tagrende du har og liste
lidt rundt i div tømmerforretninger og spørge mig frem du kunne jo være
heldig at det kunne fås endnu, og så skal du samtidig være sikker på at dine
renjern er ok endnu ellers skal de også skiftes.

Held og lykke med det, det er et god forårsprojekt.