Lister
Fra : Christer Bo Christen~

Dato : 16-03-04 11:06

Hej Gruppe

Hvor køber man billigst diverse lister. Jeg tænker på både skyggelister,
fodlister og fejelister - er der nogen steder der er billigere end andre?

Hvor køber i henne?

Mvh
Christer

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 11:30

On Tue, 16 Mar 2004 11:05:50 +0100, "Christer Bo Christensen"
<chrille@[FJERN]chrille.dk> wrote:

>Hvor køber i henne?

Hos Jem & Fix er træ og trævarer 30-50% billigere end i den "normale"
tømmerhandel. Så det er vist kun hvis man kan få håndværkerrabat at
det kan betale sig at handle på tømmerhandlen.'

Så der handler jeg for det meste.

Mvh. Brian

Fra : anders majland

Dato : 16-03-04 11:53

> [...]
> tømmerhandel. Så det er vist kun hvis man kan få håndværkerrabat at
> det kan betale sig at handle på tømmerhandlen.'

De har bare et temmeligt begrænset udvalg og selv deres standard varer
er ofte udsolgte (Ihvertfald i Viborg og Hobro der er mine to nærmeste).
Men man skal være lidt vågen mhs til kvaliteten da mange gode tilbud er
B-sortering. For nyligt har jeg købt ~60m2 lakeret listeloft til en
ganske fornuftig pris/kvalitet.

Men når mængderne bliver større end der kan være på en alm 500kg's
trailer er den nærmeste trælast også konkurrencedygtigt på prisen. Når
man skal bruge f.eks 100gipsplader, 50 spånplader, et par hundrede meter
regler og nogle paller isolering er de klar på en god pris - leveret

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Christer Bo Christen~

Dato : 16-03-04 15:00

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:blld509o43iff4a1j3ebsplkpvqohqlbsg@4ax.com...

> Hos Jem & Fix er træ og trævarer 30-50% billigere end i den "normale"
> tømmerhandel. Så det er vist kun hvis man kan få håndværkerrabat at
> det kan betale sig at handle på tømmerhandlen.'

Tak for det.. Jeg prøver at ligge vejen forbi Jem & Fix på vej hjem idag.

Mvh
Christer