Så fandt jeg min PGO
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-04-01 21:07

Hejsa..

Så fandt jeg endelig min PGO Hot 50. Den har været væk i ca. 3 måneder nu.
Jeg blev ringet op af min morfar at jeg skulle skynde mig derned. Min
knallert stod i deres "storeskralds-rum".
Jeg skynder mig derned, og ganske rigtigt, så står min PGO på højkant inde i
rummet. Et noget bittert syn.
Der mangler hele motorblokken, på nær sidedækslet, begge dæk+fælge,
kaburator, forlygter, blinklys, baglygte og udstødning.
Så nu står jeg med stel, forgaffel+styr , et sæt skjolde og lidt andet
snask, som jeg ikke kan bruge til en skid. Jeg havde på fornemmelsen at det
var en dernede, da jeg havde set en lysegrå PMX med et LeoVinci Z rør lige
så grimt som mit.
Men jeg blev først rigtig sur da jeg fik hele historien af min morfar. Det
var viseværten der havde fundet den i en kælder, hvor den manglede begge
hjul. Han tog så kontakt til politiet, som bare sagde til ham at det kunne
de ikke gøre noget ved. Næste gang han kom ned i kælderen, manglede der
endnu mere, så han tog igen kontakt til politiet, som denne gang gav samme
svar som sidst. Han har så fortalt at han har været dernede nogle gange, og
har alle gange set at den er blevet rippet mere og mere. Det er fandme
sørgeligt at man skal belønnes for at være tyv, og straffes for at være en
lydig borger !
Da vi så ringede og sagde vi havde fundet den, og om de vil komme ud og
kigge på den, for vi havde en mistanke om hvem det var, så havde de denne
gang HELLER ikke tid til det.
Så politiet kan for eftertiden rende mig noget så grusomt ! Jeg kunne have
fået en måske brugbar knallert tilbage, hvis de kunne lave noget andet end
at sidde på deres flade og spise basser !
Men denne episode har givet stof til eftertanke, og jeg er gået i samarbejde
med en journalist om at lave en artikkel til Aalborgs lokal avis, for at
sætte problemerne omkring dette i fokus !

Men den er altså fundet nu! Et sørgeligt syn! Der kommer billeder i
binaer.motor om et par dage!

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : RpR

Dato : 26-04-01 21:10

<klip>
skrækkelig lang historie =)
</klip>

Ja, det beviser blot endnu engang at det danske politi er en flok
svagpissere. Hvis du engang var en af dem i gruppen der ikke kunne forstå
min holdning overfor politiet, så tror jeg du har fanget ideen nu, desværre
bare ad den sure vej :(

Hvis du få artiklen i bladet så scan den!

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Morten Olsson

Dato : 26-04-01 21:39

> [...]
> svagpissere. Hvis du engang var en af dem i gruppen der ikke kunne forstå
> min holdning overfor politiet, så tror jeg du har fanget ideen nu,

Man skal altid passe på med at skære alle over samme kam - jeg har skam mødt
et par flinke strissere her i Roskilde - ikke noget der sker hver dag, men
de er altså
derude rundt omkring

Morten

Fra : RpR

Dato : 26-04-01 22:19

> [...]
mødt
>et par flinke strissere her i Roskilde - ikke noget der sker hver dag, men

Klart, klart!
Den første MC betjent jeg blev stoppet af var da også meget flink, han lod
mig endda beholde min Lowboy på Expressen =)

Fra : Morten Sørensen

Dato : 26-04-01 21:28

Dem der gør sådan noget P:I:S skal kraftedermanme have så mange TÆSK så de
aldrig glemmer det!

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 27-04-01 06:39

"Morten Sørensen" wrote:

> Dem der gør sådan noget P:I:S skal kraftedermanme have så mange TÆSK så de
> aldrig glemmer det!

Og vold løser?

Well mener lidt det sammen, problemet er bare at det ikke hjælper noget at banke
en gut. Det får du sq ikke din knallert igen af.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-04-01 16:12

Simon D. Hansen skrev i meddelelsen <3AE905FC.99F509C6@Mail.dk>...

>Og vold løser?
ja han får vel lidt glæde ved at få hans arrigskab over tabet af hans
knallert, til at gå ud over ham der tog den.

>Well mener lidt det sammen, problemet er bare at det ikke hjælper noget at
banke
>en gut. Det får du sq ikke din knallert igen af.

Nej men "gutten" kan måske forstå at det er knap så fedt at nakke andre
folks ting, og han gør det måske ikke igen...

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : Morten Sørensen

Dato : 27-04-01 18:18

Jo måske: han giver astatning

Fra : thomas

Dato : 27-04-01 02:15

Kan du ikke lige sige til om hvornår det kommer i avisen vil gerne læse det.
Jeg finder også mange gange stel fra scooter + div. andre knallerter når jeg
går ture med min hund. Det mest utrolige er at det er at der er på næsten de
samme steder de bliver smidt hver gang.

Thomas