Hvilken afspiller til FarCry trailer
Fra : Torben R

Dato : 15-03-04 10:38

Hej NG,

Jeg har downloaded en 79,4 MB high quality trailer til FarCry.

Den har extention *.avi

Jeg kan ikke afspille den i hverken MS Media Player 9, Real Networks 10
beta, eller Quicktime.
Realplayer forsøger at hente en update, men der findes ikke nogen.

Hvilken afspiller skal jeg bruge for at se denne trailer ?

Torben R

Fra : /Ole

Dato : 15-03-04 10:53

> Hvilken afspiller skal jeg bruge for at se denne trailer ?
>
> Mvh
>
> --
> Torben R

Winamp?

/Ole

Fra : Torben R

Dato : 15-03-04 10:59

> Winamp?
>
> /Ole

Den havde jeg ikke tænkt på, jeg troede WinAmp kun var til audio.
Vil straks afprøve - tak for hintet.

Torben R

Fra : Torben R

Dato : 15-03-04 11:22

> Den havde jeg ikke tænkt på, jeg troede WinAmp kun var til audio.
> Vil straks afprøve - tak for hintet.

Øv, den duede heller ikke. WinAmp åbner et ekstra vindue med viser ikke
noget som helst.
Der er kun lyd på, så jeg opgiver og ser trailerne med steaming video.

--
Torben R

Fra : iddqd

Dato : 15-03-04 11:28

Torben R wrote:

> Øv, den duede heller ikke. WinAmp åbner et ekstra vindue med viser ikke
> noget som helst.
> Der er kun lyd på, så jeg opgiver og ser trailerne med steaming video.

WinAmp bruger sikkert bare mekanikken fra Windows Mediaplayer til at
vise video, så det er forståeligt resultatet er det samme.

Det du mangler er et video plugin der understøtter formattet. Filens
betegnelse AVI bruges nærmest kun til at fortælle det handler om video,
den Far Cry video jeg har liggende er i formatet "Indeo Interactive".

Hvis du bruger Google og søger efter formatet, så finder du hurtigt et
sted hvor du kan hente den nødvendige plugin.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-03-04 12:15

"Torben R" <ilac@DUERIKKEinet.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Realplayer forsøger at hente en update, men der findes ikke nogen.
>
> Hvilken afspiller skal jeg bruge for at se denne trailer ?

Hej
Hvad med DivX

http://www.divx.com/divx/

Kurt

Fra : Kasper

Dato : 15-03-04 15:03

On Mon, 15 Mar 2004 10:38:10 +0100, "Torben R"
<ilac@DUERIKKEinet.uni2.dk> wrote:

> [...]
>Realplayer forsøger at hente en update, men der findes ikke nogen.
>
>Hvilken afspiller skal jeg bruge for at se denne trailer ?

Du skal bare have installeret det nødvendige codec. Prøv med Nimo
Codec Pack:

http://nimo.titanesk.com/modules/freecontent/index.php?id=1

--
Kasper

Fra : Torben R

Dato : 15-03-04 16:45

> Du skal bare have installeret det nødvendige codec. Prøv med Nimo
> [...]

Hej Kasper,
Skal Nimo codec pack installeres "oveni" en nuværende afspiller, eller er
det
et selvstændigt program ?

--
Torben R

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-03-04 17:11

Torben R wrote:

> Hej Kasper,
> Skal Nimo codec pack installeres "oveni" en nuværende afspiller,
> eller er det
> et selvstændigt program ?

Nimos codec pack indeholder 'oversættere' som gør at den afspiller du
allerede bruger kan spille forskellige lyd- og videoformater. Det er
ikke en selvstændig afspiller.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Kasper

Dato : 15-03-04 21:00

On Mon, 15 Mar 2004 16:45:18 +0100, "Torben R"
> [...]

>Hej Kasper,
>Skal Nimo codec pack installeres "oveni" en nuværende afspiller, eller er

Hvad Sune sagde.

Hvis det ikke virker, kan du prøve med Indeo Codec'et, som en anden
foreslog:

http://www.moviecodec.com/download/codecs.shtml

--
Kasper

Fra : Torben R

Dato : 16-03-04 10:14

Jeg hentede Nimo's codex, og den installerer sig tilsyneladende under
Windows Media Player,
jeg kunne i hvert fald afspille klippet nu.

Tak for hjælpen ! (ser iøvrigt ud til at være et fedt spil !)

--
Torben R

Fra : webhiker

Dato : 05-06-04 18:14

"Torben R" <ilac@DUERIKKEinet.uni2.dk> wrote in news:5c.1670$zU4.858
@news.get2net.dk:

> [...]
> Windows Media Player,
> jeg kunne i hvert fald afspille klippet nu.
>
> Tak for hjælpen ! (ser iøvrigt ud til at være et fedt spil !)

Har du fortsat problemer med at se det clip , så prøv:
Gordian Knot Codec Pack v. 1.4 eller en nyere opdatering
hvis der er en sådan. !

Webhiker....