En højtid der også berører dig
Fra : Tommy Bødker-Jensen

Dato : 16-03-04 01:35

Dette er titlen for det seneste 'Vagttårnet' (15. marts) hvor tema
artiklerne denne gang kommer ind på påsken og hvad den betyder for os
mennesker.

'Vågn op!' for 22. marts bringer følgende emne op: "Kan verden forbedres
gennem reformer?" Mange mener at verden trænger til gennemgribende reformer
og sociale forandringer. Men er reformer løsningen? Hvis ikke, hvad kan så
løse verdens problemer?

Kunne du tænke dig de seneste numre af disse to blade, kan du skrive en mail
til mig med dit navn og adresse. Det koster dig ikke noget at få et
eksemplar af bladene, og der er ingen forpligtelser. Har du lyst til at læse
dem, så skriv til mig: viborg_dk@privat.dk

--
MVH,
Tommy Bødker-Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 02:23

"Tommy Bødker-Jensen" <viborg_004@hotmail.com> wrote in message
> [...]
reformer
> og sociale forandringer. Men er reformer løsningen? Hvis ikke, hvad kan så

at Jesus tager alle de frelste væk så han kan dømme verdenen og Israel for
den 70 åruge i Daniel 9 som er trængselstiden

Politikere kan man bede for, men jeg mener det er spild af tid at gøre noget
da det vil gå værre og værre

Læser du ikke i bibelen? der står jo at menneskene skal være få fordi at de
bliver slået i hjel, naturkatastrofer, sult.....

en pessimist er en der altid har ret men nyder det ikke
en pessimist har flere informationer

ha ha

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 02:52

> [...]
de
> bliver slået i hjel, naturkatastrofer, sult.....
>
> en pessimist er en der altid har ret men nyder det ikke

Giv mig din adresse så jeg kan sende bladene til dig, så mp vi jo se om du
har ret...

--
MVH,
Tommy Bødker-Jensen

Fra : Cyril Malka

Dato : 21-03-04 18:10

Goddag Tommy,

Den Tue, 16 Mar 2004 01:34:51 +0100
skrev "Tommy Bødker-Jensen" <viborg_004@hotmail.com> om En højtid der
også berører dig :

TBJ> Dette er titlen for det seneste 'Vagttårnet' (15. marts) hvor tema
TBJ> artiklerne denne gang kommer ind på påsken og hvad den betyder for
TBJ> os mennesker.

Nu vil jeg mene at Jehovas Vidners blad ikke er ligefrem stedet, hvor
man kan finde et svar til disse spørgsmål.

Jehovas Vidner deltager nemlig ikke i nadveren og afskærer sig således
fra Guds menighed.

Kun den oprindelige lille skare på 144.000, som ikke kan være ret mange
mere, kan"nyde symbolerne", som det hedder.

> [...]
TBJ> gennemgribende reformer og sociale forandringer. Men er reformer
TBJ> løsningen? Hvis ikke, hvad kan så løse verdens problemer?

Ikke Vagttårnet i hvert fald, eftersom de jo ikke blander sig i "verdens
anliggender", medmindre det handler om deres penge ;->

--
Venligst

Cyril

et-sect-era - Aktualitetsblad om sekternes verden
et-sect-era 3. årgang - nr. 47 - Tema: De evangeliske kristne - Parate
til at overtage verden?
http://www.etsectera.com/ - http://www.sekter.org/

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 22:06

> [...]
>
> Kun den oprindelige lille skare på 144.000, som ikke kan være ret mange
> mere, kan"nyde symbolerne", som det hedder.

Det kan godt være du har ret... Det er jo ikke op til mig at bestemme om du
synes vi har ret eller ej. Men du er stadig velkommen til at se hvad Bibelen
siger om dette emne, og det er det som omhandles i den artikelserie i
bladet. Interesseret?

--
MVH,
Tommy Bødker-Jensen

Fra : Cyril Malka

Dato : 25-03-04 08:17

Goddag Tommy,

Den Wed, 24 Mar 2004 22:06:19 +0100
skrev "Tommy Bødker-Jensen" <viborg_005(a)hotmail.com> om Re: En højtid
der også berører dig :

TBJ> Det kan godt være du har ret...

Har jeg ikke?

Er det, eller er det ikke kun de 144.000 som må tage imod brød og vin?

TBJ> Det er jo ikke op til mig at bestemme om du synes vi har ret eller
TBJ> ej.

Det er det da.

Dels fordi det er din tro og dig det, i den sidste ende, handler om.
Dels fordi JV'erne kalder deres tro for"Sandheden", så det må formodes I
mener at have ret. Og dels fordi du reklamerer her for at få afsat dine
blade.

TBJ> Men du er stadig velkommen til at se hvad Bibelen siger om dette
TBJ> emne, og det er det som omhandles i den artikelserie i bladet.
TBJ> Interesseret?

Vil du underbygge at kun de 144.000 af den lille skare må tage imod vin
og brød med Bibelen er du jo velkommen til at gøre det her i gruppen.
Jeg behøver ikke jeres blade for at slå op i Bibelen.

Du er velkommen til at skrive om det her i gruppen.

Fra : Cyril Malka

Dato : 25-03-04 23:00

Den Thu, 25 Mar 2004 08:23:49 +0100
skrev "Dres" <sort_hul@stort-sort-hul.invalid> om Re: En højtid der også
berører dig :

D> Jamen dog, hvorfor bruge Bibelen? Traditionen er jo lige så
D> autoritativ!

Nå ja, du siger noget dér...