Billigst til Stockholm
Fra : Michael Jensen

Dato : 15-03-04 18:16

Hep Hey

Vi er 3 gutter der skal til Stockholm den 15 april til 18 april. Men er lidt
i tvivl om hvordan vi kommer billigst afsted.

Vi bor i holstebro så hvis vi skal køre så skal i betale for 2 broer 2 gange
+ ca. 1000 x 2 km. Men det er vi så også 3 om at dele.

Jeg har tidligere fløjet med Ryanair til Stockholm, men det ser ud til at
det ikke er muligt mere.

Kunne man evt. sejle til fra frederikshavn til sverige og køre videre derfra
og spare lidt km og nogle bropenge.

Andre forslag?s

Michael Jensen
Michael[SNABEL]ogj[PRIK]DK

Fra : søren poulsen

Dato : 15-03-04 21:40

"Michael Jensen" <michaelFJERN@ogjPRIKdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ikke er muligt mere.
>
> Kunne man evt. sejle til fra frederikshavn til sverige og køre videre

hejsa
prøv at kigge her http://www.swebusexpress.se/

--
Mvh. Søren Poulsen
smeden36@mail.dk

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 16-03-04 14:13

On Mon, 15 Mar 2004 18:16:21 +0100, "Michael Jensen"
<michaelFJERN@ogjPRIKdk> wrote:

> [...]
>det ikke er muligt mere.
>
>Kunne man evt. sejle til fra frederikshavn til sverige og køre videre derfra

(Bær over med mine svenske stednavne, mit tastatur er dansk)

Hvis man kører over storebælt / øresund er der ganske rigtigt 1000 km
og det kan gøres på 10 timer hver vej, men der er nok smart at afsætte
12-14 timer, så er man ikke helt udbombet når man når frem.
Over Frederikshavn/Gøteborg er der ca. 500 km i sverige og de smarte
tager turen over Jønkøbing/Huskvana.
Hvis man har en benzinsluger tager man over Frederikshavn/Gøteborg,
har man en dieselbanker der bar nipper til brændstoffet tager man over
Fyn/Sjælland. I tid tager de stort set lige langt.
Pas på det svenske politi, køre man mere end 29 km./t for stærkt,
ryger kørekortet på stedet.

Tog/bus til København og så med Sæfflebussen (33238412) til Stockholm.
Bus er helt klart det billigeste i sverige, men der er stor
prisforskel på de enkelte selskaber/afgange, så kik jer lige grundigt
for.
Bus fra Gøteborg er også en mulighed, både Sæfflebussen og Swebus køre
strækningen.
Jeg mener at jeg sidste gang gav 270 SEK for en enkelt fra Stockholm
til Gøteborg. Men kontroller priser/tider inden i rejser, forudbestil
hvis muligt.

/Hans

Fra : Jörgen

Dato : 17-03-04 20:39

Hej, Det finns nu ett flygbolag som flyger från Malmö och Göteborg till
Stockholm för Sek 195:- inkl. avg. enkel. www.flyme.se