købes
Fra : Vagn Dahl

Dato : 15-03-04 23:18

Måske er jeg kommet i den forkerte rubrik, men prøver alligevel. Er der
nogen der har en fuldkåbe til en Suzuki GD 500E skal være ok
mail mobilkilde@mobilkilde.dk

Fra : Vagn Dahl

Dato : 15-03-04 23:31

Skulle stå GS 500E

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 15-03-04 23:49

"Vagn Dahl" <Mobilkilde@mobilkilde.dk> wrote in message
> Skulle stå GS 500E
> "Vagn Dahl" <Mobilkilde@mobilkilde.dk> skrev i en meddelelse

Hej Vagn

4 ting:

1) Du er helt rigtigt på den: Du er i den forkerte rubrik.
Prøv dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked

2) Der er tradition for at man skriver svar til indlæg _under_ det man
svarer på (i dette tilfælde var det selvfølgelig bare dit eget indlæg). Så
kan man nemlig læse et langt indlæg oppefra og ned når der er nogen der har
svaret på noget som noget har svaret på noget osv.

3) Læs mere om sådan nolge traditioner her http://www.usenet.dk/netikette/

4) Bortset fra det er vi venlige mennesker

--
VH Flemming Nyboe
Der nu kan lave cancels efter skift til dtext.news.tele.dk - tak Kenn

Fra : Vagn Dahl

Dato : 16-03-04 08:35

Hej Flemming, tak for din oplysning, men i min nyhedsgrupper er der ikke
noget der hedder DK marked privat motorcykel stumpmarked, men tak for din
oplysnin, det er første gang jeg er inde her
Vagn

Fra : tom nielsen

Dato : 16-03-04 08:49

> [...]
> noget der hedder DK marked privat motorcykel stumpmarked, men tak for din
> oplysnin, det er første gang jeg er inde her

Når nu du er ny, så må du gerne læse punkt 2 og 4 igen

Tom

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-03-04 11:04

> [...]
> noget der hedder DK marked privat motorcykel stumpmarked, men tak for din
> oplysnin, det er første gang jeg er inde her

Den findes den gruppe, men det kan da være din nyhedsudbyder der ikke har
den..

Jeg prøver lige at lave et link

mvh Tommy Fer

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-03-04 14:26

> Hej Flemming, tak for din oplysning, men i min nyhedsgrupper er der
> ikke noget der hedder DK marked privat motorcykel stumpmarked, men
> tak for din oplysnin, det er første gang jeg er inde her

Prøv at bruge Tommys link eller nulstil din liste over nyhedsgrupper
(Nyhedsgrupper/Nulstil liste). Så henter den en ny liste over grupper og
du burde nu kunne finde den og tilmelde dig den gruppe.

--
signing off.. Martin Sørensen