ISX i tyskland.
Fra : Brian Christensen

Dato : 15-03-04 22:59

Hej!

Er der nogle der kender en god onlineforhandler der handler med IXS - gerne
tyskland.

Brian

Fra : Frank

Dato : 15-03-04 23:49

"Brian Christensen" <brianc@fjerndetteesenet.dk> skrev
> Er der nogle der kender en god onlineforhandler der handler med IXS -
gerne
> tyskland.

http://www.biker.ge/ixscatalog.php?lang=eng

Frank

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 17-03-04 18:59

Det skulle jo være en hjemmeside i Tyskland !
Og ikke over på den anden side af vandet !

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 17-03-04 19:04

Kig evt. her http://www.biker-land.de/

Fra : hms

Dato : 18-03-04 17:24

Hej.

Købte et par IXS Gemini bukser for nylig hos:
www.zweirad-weitensteiner.de

De var sat ned fra EUR.329,- til EUR 199,-

Sendte dem gratis , og jeg kunne betale med Visa . Perfekt !!

m.v.h.
hms

http://www.kandu.dk/