GPZ 500 knaster
Fra : Joachim B. Schmidt

Dato : 15-03-04 21:02

Hej!

Jeg har fundet ud af at jeg skal have skiftet knastaksler og vippearme på
min GPZ 500 der har kørt ca 41.000 km. Jeg har fået i nogle brugte dele på
ebay. Jeg kunne bare godt lige tænke mig at få et bud på hvor lang tid det
vil tage en forhandler at udskifte delene? For jeg tror ikke rigtig jeg har
mod på opgaven selv.
Hvis der iøvrigt er nogen der mener de kan klare opgaven til en fair pris så
skriv endlig til mig! Jeg bor i Nordborg på als.

Mvh Joachim Schmidt

Joachim.schmidt(a)mail.dk

Fra : jesper

Dato : 16-03-04 10:41

"Joachim B. Schmidt" <joachim.schmidt@mail.dk> wrote in message news:<40560bb3$0$248$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Hej!
>
> Jeg har fundet ud af at jeg skal have skiftet knastaksler og vippearme på
> min GPZ 500 der har kørt ca 41.000 km.

Hvorfor allerede? Har den kørt med for lidt eller dårlig olie? Eller
er den bare ikke blevet behandlet godt?
Min har rundet de 100K og de knaster fejler intet... :-/

>Jeg kunne bare godt lige tænke mig at få et bud på hvor lang tid det
> vil tage en forhandler at udskifte delene? For jeg tror ikke rigtig jeg har
> mod på opgaven selv.

Tror ikke at det tager lang tid. Jeg var under en time om at sætte
knastakslen og topstykke på min CB'er. Så mon ikke 2-2,5 time på
værksted....???!!!

> Hvis der iøvrigt er nogen der mener de kan klare opgaven til en fair pris så
> skriv endlig til mig! Jeg bor i Nordborg på als.

Tjae... jeg bor i Kbh... lidt lang tur...

Jesper
(GPZ500 til salg)