"Finn Andersen" <finn@fk-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:Jz%5c.5390$Lq6.4206@news.get2net.dk...
>
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:c37ss6$7uh$4@news.cybercity.dk...
> >
> > "Finn Andersen" <finn@fk-tech.dk> skrev i en meddelelse
> > news:UzG5c.6509$FO3.1176@news.get2net.dk...
> > > "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:c35nbg$19i6$8@news.cybercity.dk...
> > > >
> > > > > Når den så bliver slukket, så kan den bare ikke starte igen,
> medmindre
> > > > > den får et skub.
> > > >
> > > > Sikkert mangel på strøm - Prøv at trække et sæt startkabler til
en
> bil
> > > > eller et autobatteri og se om dén navlestreng gør en forskel!
> > > > I fald at det hjælper, så er det dit batteri der mangler strøm,
og
> dét
> > > > kan skyldes:
> > > > - At de gentagne startforsøg uden mellemliggende kørsel
> (=opladning)
> > har
> > > > efterladt batteriet halvtomt?
> > > > - At ladesystemet ikke fylder strøm på batteriet?
> > > > - At batteriet generelt er blevet træt af behandlingen igennem
> > vinteren
> > >
> > > Heller ikke, batteriet er fuldt opladet og der er masser af
strøm på
> det
> >
> > Hvis den ikke kan starte på selvstarteren, men gerne vil lade sig
løbe
> > igang, så ér der et kiks omkring strømmen et sted :-|
> > Det kunne være at batteriet ikke kan følge med når starteren tapper
> hårdt på
> > strømmen :-/ Dét får man klarhed over ved (alligevel) at
mer-forsyne
> qua
> > startkabler :-|
> >
> > Fejlen kan også ligge i dårlig forbindelse et sted:
> > - Batteripolerne!?
> > - Stelforbindelsen!?
> > - Irrede stik ved tændspolen!?
> >
> > Eller færdige kul i starteren!?
> >
> > Hvis startkablerne ikke(!) hjælper er det deromkring at du skal
> fejlsøge!
> >
> > Ergo:
> > Brug af startkabler kan hjælpe én videre hvad enten at de
umiddelbart
> > hjælper eller ej
> >
> > > Jeg har lidt en ide om at det måske er membranerne i
kaburatorerne,
> der
> > > er skyld i fejlen, men måske tager jeg helt fejl, jeg prøver under
> alle
> > > omstændigheder at skifte dem, samt sætter nye tændrørskabler på, i
det
> > > tilfælde at det kunne måske være et fugt problem.
> >
> > Hvis den starter markant lettere når den bliver løbet igang, er det
ikke
> > omkring karbureringen at fejlen ligger :-|
> >
> > --
> > Armand.
> >
>
> Ok, mange tak, jeg prøver at smække et start kabel på.
>
> Mvh Finn
>
> >
Men det ændre jo ikke på at den går ned på en cylinder, efter ca. 5
minutter, og først kommer op igen på to, når den er varm !!!!
Mvh Finn