Hvordan skrotter man en Knallert-45 ?
Fra : Babba-Papa

Dato : 15-03-04 10:39

Skal den på genbrugsstationen eller til autoophuggeren eller....?

Og hvad koster det mon ?
(Der er jo næppe nogen skrotpræmie som ved biler)
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : Babba-Papa

Dato : 15-03-04 10:42

Der var engang en bruger ved navn Babba-Papa
<superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> der skrev:

>Skal den på genbrugsstationen eller til autoophuggeren eller....?

Eller hvad med Peugeot-forhandleren som jeg købte den af ?
- -

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 15-03-04 11:30

Eller hva med at aflevere den til mig?

Hvorfor skal den skrottes?
"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:rgua50dicbpu76nj5tv1lj7rah2i84r0dr@4ax.com...

Fra : Babba-Papa

Dato : 15-03-04 11:47

Der var engang en bruger ved navn "Martin / Fårevejle"
<jadahva@NEJhotmail.com> der skrev:

>Eller hva med at aflevere den til mig?

Fordi at jeg ikke gider trække den fra Slagelse til Fårevejle

>Hvorfor skal den skrottes?

Fordi at den dels ikke kan starte, og at den forreste affjedring
er røget.
Og jeg orker ikke at smide flere penge efter den.

Men nu tager jeg ud til motorkontoret og afleverer nummerpladen,
og så vil jeg høre dem ad ang. skrotning.
Jeg kan se at en alm. knallert vist nok skal skrottes på
genbrugspladsen. Men det kan polisen sikkert fortælle lidt mere
om....
- -

Fra : /Ole

Dato : 15-03-04 16:12

Smid en besked ind, at den kan afhentes, så er du lynhurtigt ovre det
problem, er jeg sikker på. Der kunne jo være nogle, der mangler stumper,
eller godt kan lide at rode med gamle knallerter.

Bare et forslag.

/Ole

Fra : Babba-Papa

Dato : 15-03-04 20:05

Der var engang en bruger ved navn "/Ole"
<ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> der skrev:

> [...]
>problem, er jeg sikker på. Der kunne jo være nogle, der mangler stumper,
>eller godt kan lide at rode med gamle knallerter.

Det var da en god idé.....
- -

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-03-04 18:09

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:rp1b5090k9gu86gt95ip2866n13tubfi84@4ax.com...
> [...]
> Babba-Papa
>
> Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
> Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Det kan vel koste det store til pegøjt med en affjedring fortil, til min
Rally måtte jeg ofre godt 4000 på en helt nu forgaffel, og det tvivler jeg
på det koster til en pegøjt.

Kim Larsen

Fra : Mr. L.A.

Dato : 15-03-04 19:57

Aflevere den til mig, så ska jeg nok tage mig af den