Trælast på nettet
Fra : Peter Holm

Dato : 15-03-04 16:14

Hejsa
Findes der en trælast på nettet med priser på de mest alm. produkter.
Jeg søger specifikt priser på 45x70mm lægter.

Mvh
Peter

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-03-04 17:13

Peter Holm skrev i sit indlæg på usenet:
> [...]
> Findes der en trælast på nettet med priser på de mest alm. produkter.
> Jeg søger specifikt priser på 45x70mm lægter.

Og det er ligegyldigt hvor i landet den ligger ?

Så er der en her:

http://www.vaerebro.dk/

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Stationsforstanderen

Dato : 15-03-04 17:27

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Og det er ligegyldigt hvor i landet den ligger ?
>
> Så er der en her:
>
> http://www.vaerebro.dk/

Så kunne det jo også være på fyn

www.olt.dk

MVH
Stationsforstanderen

Fra : Peter Holm

Dato : 15-03-04 19:48

> Så kunne det jo også være på fyn
>
> www.olt.dk
>
> MVH
> Stationsforstanderen

så mangler jeg bare at finde en i århus :)

Fra : Peter Holm

Dato : 15-03-04 19:51

Peter Holm wrote:

> så mangler jeg bare at finde en i århus :)

fundet
http://www.aalt.dk/index2.htm

Fra : Peter Holm

Dato : 15-03-04 17:28

Jan Vestergaard wrote:

> Og det er ligegyldigt hvor i landet den ligger ?
>
> Så er der en her:
>
> http://www.vaerebro.dk/

tak!!
Man skal da vist liiige bruge lidt tid der inden overskueligheden opstår.

Mvh
Peter

Fra : D.Truberg \(4100\)

Dato : 15-03-04 19:48