Største alufælge?
Fra : www.carlite.dk

Dato : 15-03-04 21:47

Hej gruppe.

Jeg har en online autoudstyrs forretning i Hjørring. Jeg er ved at udvide
sortimentet med komplette aluhjul.
I den forbindelse skal konen's nye Fiat Panda '03 have nogle flotte
sommerhjul...
Hvad kan der være under den? Er her nogen med erfaringer?
Jeg ved at Panda'en har samme indpresning og hulafstand som Punto II...
Jeg håber at der kan være 16", men er lidt i tvivl...

Hilsen Michael
www.carlite.dk

Fra : Kim Madsen

Dato : 15-03-04 23:52

Ifølge www.bigwheels.dk hjemmeside skulle der være plads til 16".

Kim Madsen
"Største alufælge?"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.196.108.247)

Fra : John Sahl

Dato : 16-03-04 00:26

Kim Madsen wrote:
> Ifølge www.bigwheels.dk hjemmeside skulle der være plads til 16".

Så må der også være plads til 17"

Prøv at spørge på www.fiatklubdanmark.dk i forummet, der
sidder lidt folk der ved et og andet om Fiat'er der inde.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : phk

Dato : 27-04-04 17:51

"www.carlite.dk" <michael@carlite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ved at Panda'en har samme indpresning og hulafstand som Punto II...
> Jeg håber at der kan være 16", men er lidt i tvivl...

Hold da op - en autoudstyrsforretning der ikke ved hvilke fælge der passer
på en ganske almindelig bil.

Jeg vil da finde et andet sted at handle - måske skulle du prøve den lokale
Jari?
--
Per, Esbjerg