http://www.daekonline.dk - er da meget bil~
Fra : Anders

Dato : 15-03-04 21:37

Hej,

Nogle der har erfringer med ovennævnte firma - jeg synes da det virker som
det er utrolig lave priser i forhold til danske forhandlere - specielt når
man tænker på at de er inkl. moms OG levering???

Anders

Fra : René O. Nielsen

Dato : 15-03-04 21:40

Fungerer fint - men har du set her:

http://www.discount-reifenversand.de

forsendelse til DK - 3 euro pr. dæk skal lægges oveni deres priser

René

Fra : Claus Fabritius

Dato : 15-03-04 23:07

"René O. Nielsen" <r.o.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.discount-reifenversand.de
>
> forsendelse til DK - 3 euro pr. dæk skal lægges oveni deres priser

Priserne er vist rimelige nok, men udvalget er vist ikke så stort. Hverken
med hensyn til mærker eller størrelser (Jeg kan ikke finde dem jeg skal
bruge hos dem)
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : René Lønstrup

Dato : 15-03-04 23:44

Anders wrote:
> [...]
> virker som det er utrolig lave priser i forhold til danske
> forhandlere - specielt når man tænker på at de er inkl. moms OG

Både mine sommer- og vinterdæk er købt der, uden problemer. Ankom indenfor
en uge efter bestilling begge gange, - men er det et meget populært dæk kan
der, efter sigende, gå længere tid.

Jeg kan godt anbefale dem

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : John Sahl

Dato : 16-03-04 00:27

René Lønstrup wrote:
> Jeg kan godt anbefale dem

Det samme kan jeg for jeg købte mine sommerdæk der inde
sidste år uden problemer. Leveret på 2. sal

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : C. Petersen

Dato : 16-03-04 11:15

Jeg købte nogle vinter dæk der, efter 8 rykkere og to telefon opringninger
hvor jeg ikke fik svar bestilte jeg mine dæk et andet sted. så ehh ja man
kan vel sige jeg stadig venter ;) på.. ja hvad..... 7 måned eller noget i
den stil...