lovlig dækmønster
Fra : Kenneth G

Dato : 15-03-04 18:45

Hej Drenge

Jeg skal til syn og kan ikke huske hvor meget slidbane mønster der skal være
på dækkene, lidt dumt at skulle til gensyn på tynde dæk

--
Hilsen Kenneth

---

Fra : Mikael L

Dato : 15-03-04 18:49

"Kenneth G" <Svar@ i .gruppen> skrev i en meddelelse
> Hej Drenge
>
> Jeg skal til syn og kan ikke huske hvor meget slidbane mønster der skal
være
> på dækkene, lidt dumt at skulle til gensyn på tynde dæk

1,6mm

Mikael

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-03-04 19:02

Mikael L wrote:
> "Kenneth G" <Svar@ i .gruppen> skrev i en meddelelse

> 1,6mm

Jeg har fra pålidelig kilde, at hvis der kun er 1,6mm tilbage, så bliver
bilen ikke synet.
Den skal jo også kunne køre væk derfra

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 15-03-04 20:22

> Jeg har fra pålidelig kilde, at hvis der kun er 1,6mm tilbage, så
> bliver bilen ikke synet.
> Den skal jo også kunne køre væk derfra

Dvs. 1,61mm

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 15-03-04 22:07

Kenneth G wrote:

> Jeg skal til syn og kan ikke huske hvor meget slidbane mønster der skal være
> på dækkene, lidt dumt at skulle til gensyn på tynde dæk

Der sidder sådan nogle slidmærker på dækkene, kig i en af rillerne
i dækket, der finder du en 1,6 mm forhøjning i bunden af rillen.
Hvis denne forhøjning er i plan med dækkets overflade, så dumper
du synet..

--
Hygge..
Thomas