olietrykskontakt på kadett E
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-03-04 09:35

Hej NG

hvor F..... sidder olietrykskontakten på en kadett E fra '91...

Jeg skal skifte den på min gamle kadett, men jeg tror sgu efterhånden at jeg
er blevet blind... Jeg kan ikke få øje på olietrykskontakten..... Hvor mange
steder på sådan en motorblok kan man gemme den.??? Jeg er målløs........

Hjææælp....

Thore

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-03-04 10:21

SmaRTrxxv skrev:

> Hej NG
>
> hvor F..... sidder olietrykskontakten på en kadett E fra '91...

....på både min 1,3S og på min 2,0 sidder den foran højre forhjul - på
bagsiden af motoren...
Hans

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-03-04 10:34

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message
> SmaRTrxxv skrev:
>
> ...på både min 1,3S og på min 2,0 sidder den foran højre forhjul - på
> bagsiden af motoren...
> --
Det var da også et tåbeligt sted... men tak for hjælpen...

Sjovt nok forventede jeg faktisk at du ville svare

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-03-04 10:40

SmaRTrxxv skrev:

> Det var da også et tåbeligt sted... men tak for hjælpen...

Velbekomme!

> Sjovt nok forventede jeg faktisk at du ville svare

LOL
Hans