ford eller hyundai ??
Fra : Johnny Nielsen

Dato : 15-03-04 07:50

jeg kigge anden bil og har kig på ford escort og hyundai accent
nogen der kender noget til disse biler ?
har fået at vide at escort fra 1995 har det med at smide topstykket
nogen der kende noget til dette problem

Fra : Jakob Hansen

Dato : 18-03-04 00:25

On Mon, 15 Mar 2004 07:49:34 +0100, "Johnny Nielsen"
<oz5adn@oz5adn.dk> wrote:

>jeg kigge anden bil og har kig på ford escort og hyundai accent
>nogen der kender noget til disse biler ?

Havde selv de samme overvejelser for nogle måneder siden. Jeg fandt
dog ud af, at escorten ikke er lavet til voksne mennesker! Hvis du er
ret mange millimeter over gennemsnitshøjden, ville jeg lige sørge for
at komme ind i en og se om du kan være bag rattet!! Jeg købte en
accent i stedet, og den er jeg pokkers glad for!

Bevars, der er da ting der kunne være bedre, men man får godt nok
meget bil for pengene!!

Hilsen
Jakob Hansen