Dette bliver jeg bare nød til at skrive!!
Fra : Mads Breddam

Dato : 26-04-01 19:57

Hej.

Har lige bestilt billet til AC/DC i Hamborg om 2 måneders tid. Det glæder
jeg mig bare fuldstændig sindsygt til. Det kan kun være det vildeste af det
vilde.

Nogen der har prøvet det?? Kong Kent - du har da (?).

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Kong Kent

Dato : 26-04-01 21:18

> Har lige bestilt billet til AC/DC i Hamborg om 2 måneders tid. Det glæder
> jeg mig bare fuldstændig sindsygt til. Det kan kun være det vildeste af
det
> vilde.

Ja, for satan! Det er simpelthen det fedeste. Det er den bedste
koncertoplevelse jeg nogensinde har haft. AC/DC leverer varen *hver* gang,
og jeg var helt overstadig efter koncerten i Riesa (Leipzig) i november
sidste år.

> Nogen der har prøvet det?? Kong Kent - du har da (?).

Ja, det har jeg, og endda snart 2 gange. Jeg skal nemlig også se dem igen
til sommer ligesom dig. Vi havde også mulighed for ståpladser ved Hamburg.
Det prøvede jeg også i Riesa med 10.000 mennesker og det gik fint nok...for
mig. Men jeg er også 187, så jeg kan sagtens.

Min kæreste derimod er 156, så der er lidt forskel
Derfor valgte vi koncerten d. 16. juni i Hannover. Vi har fået siddepladser
på den store stadion, så vi skal have kikkert med næste gang. Vi rejser igen
med www.koncert-ture.dk som IMO arrangerer nogle rigtig gode og effektive
rejser. Der bliver ikke spildt 5 sek. ved landegrænserne, og vores eneste
stop på turen fra Århus til Leipzig var 45 min. til at spise i.

Så hav D-Mark med hjemmefra. Der bliver ikke tid til at veksle ved grænsen!

Ellers bare husk pas hvis I skulle være så uheldige at ryge i en razzia
(sker 1 ud af 5000000000 gange), og ellers 100-200 D-Mark til en plakat,
t-shirt, mad eller lign...hellere for meget end for lidt

Håber du får en kanon oplevelse. Det gjorde vi i hvert fald d. 25/11-2000 og
vi gentager den igen d. 16/7-2001

AC/DC ROCKS!!!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : jean claude colort

Dato : 27-04-01 14:01

On Thu, 26 Apr 2001 20:56:42 +0200, "Mads Breddam" <mads@breddam.net>
wrote:

Glæd dig!!! Jeg så AC/DC spille som opvarmningsband for Gorky Park i
sidste måned, og de var bare for fede!!!

jean

Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-04-01 16:45

On Fri, 27 Apr 2001 15:00:32 +0200, jean claude colort
<norgaard@another.com> wrote:

>Glæd dig!!! Jeg så AC/DC spille som opvarmningsband for Gorky Park i
>sidste måned, og de var bare for fede!!!

Huh??? AC/DC som warm up for Gorky Park? Vidste ikke engang, at de
stadig eksisterer...

Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ#: 9178476
http://h2ns.dk

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 08-05-01 11:54

"Mads Breddam" <mads@breddam.net> wrote in message
> [...]
det
> vilde.
>
> Nogen der har prøvet det?? Kong Kent - du har da (?).

Jeg har heldigvis set dem et par gange, og det er en kæmpe oplevelse - den
bedste havde jeg i Gentofte for en del år siden (mener det var monsters of
rock) - der var vildt gang i dem - desværre var Metallica på lige før, det
var dengang jeg udskiftede mit favorit band, Metallica bragede en koncert
af, hvor ACDC kun nåede dem til sokkerne - jeg var solgt, og er det stadig,
men jeg går dog aldrig af vejen or en ACDC koncert også

Ulrik

Fra : Knud K. H.

Dato : 08-05-01 12:08

hvornår er den koncert?