Concorde
Fra : Thom/-\\s

Dato : 15-03-04 16:11

I Concorde økonomiprogram har jeg fået et problem - jeg har ændret en
sumkonto til driftkonto for at få flere kontonumre imellem overskrift- og
sumkonto. Men nu husker min gamle sumkonto (den som nu er driftkonto) stadig
sin saldo, og når jeg så kører min balance ud, så er omkostningerne for den
gruppe dobbelt så store, pga. den stadig har saldoen med fra dengang den var
en sammentællingskonto. Jeg har checket at det ikke er fordi den stadig står
til at tælle sammen som en sumkonto.

Hvad kan jeg gøre for at få den til at opføre sig som en driftkonto i
stedet? Skal jeg bogføre mig ud af det og i så fald hvordan?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Lars

Dato : 15-03-04 17:12

"Thom/-\s" <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> I Concorde økonomiprogram har jeg fået et problem -

Hvilken version

mvh

Lars

Fra : Thom/-\\s

Dato : 15-03-04 17:45

"Lars" <spam@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken version

Concorde 1.6

Fra : Omeg@ Support

Dato : 16-03-04 07:25

> Hvad kan jeg gøre for at få den til at opføre sig som en driftkonto i
> stedet?

TAG EN BACKUP AF MAPPEN C5

vælg finans, perioder
vælg efterberegn perioder / finanssaldi (hedder noget deromkring)
sæt "flueben" i "tællerværk" / "sumkonto" og kør denne for alle konti og
alle perioder.

Jeg har ikke lige version 1.6 liggende, så det kan hedde noget andet i den.

hjælper det ikke så vend tilbage igen.

Jørgen Rømming

Fra : Thom/-\\s

Dato : 16-03-04 10:01

"Omeg@ Support" <info(nospam)@omegasupport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle perioder.
> Jeg har ikke lige version 1.6 liggende, så det kan hedde noget andet i

Lars gav mig samme råd, og det var lige det der skulle til.