Fragtselskab
Fra : Kasper

Dato : 15-03-04 13:31

Hej.

Jeg søger en billig måde at transportere pakker til især Norge og Sverige,
men også på sigt resten af Europa.

Jeg er ikke så interesseret i Express, dag til dag osv. fancy forsendelses
metoder. Jeg er bare interesseret i at kunden får deres varer indenfor et
par uger.

Jeg sender ca. 10-15 pakker om ugen her til norden og ønsker at sælge til
resten af europa indenfor kort tid.

Kan i anbefale nogle transportselskaber som næsten altid giver en god pris
og service.

Omkring norden, tænkte jeg på om der ikke var nogle firmaer der kørte over
på den anden side af øresund/oslobåden og postede pakkerne med svensk/norsk
postvæsen der?

Med venlig hilsen,

Kasper

Fra : Michael Rode

Dato : 16-03-04 09:11

> Jeg søger en billig måde at transportere pakker til især Norge og Sverige,
> men også på sigt resten af Europa.
Hvor store er pakkerne?

> Jeg er ikke så interesseret i Express, dag til dag osv. fancy forsendelses
> metoder. Jeg er bare interesseret i at kunden får deres varer indenfor et
> par uger.
Tror ikke det bliver billigere fordi transportfirmaet kan bruge et par uger
på at levere, men jeg kan tage fejl.

> Jeg sender ca. 10-15 pakker om ugen her til norden og ønsker at sælge til
> resten af europa indenfor kort tid.
Men hvor store?? vægt og volume? Kender da en del transport firmaer det
transportere til hele Norden, men de gider nok ikke gøre ret meget for at få
15 forsendelser af 500 gr.

> Kan i anbefale nogle transportselskaber som næsten altid giver en god pris
> og service.
Massere, men kig lige på ovenstående

> Omkring norden, tænkte jeg på om der ikke var nogle firmaer der kørte over
> på den anden side af øresund/oslobåden og postede pakkerne med
svensk/norsk
> postvæsen der?
Ved jeg ikke om der er, men tror at Post DK kan gøre det lige så godt.

> Med venlig hilsen,
>
> Kasper

mvh
michael