Dataløn returdata
Fra : Mette

Dato : 15-03-04 01:36

Hej
Nogen der kender noget sw til at behandle Dataløns returdata på en simpel
måde og danne et balanceret bogføringsforslag ?

Mette

Fra : Michael Sørensen

Dato : 15-03-04 16:39

> Nogen der kender noget sw til at behandle Dataløns returdata på en simpel
> måde og danne et balanceret bogføringsforslag ?

Hej Mette,

kan du uddybe, hvad du tænker på?

Hvis det er selve bogføringen af lønnen, når du får bogføringsbilag /
løndele retur fra Dataløn hver måned / 2. uge, så er det ikke de store
problemer i bogføringen. Men om det er det, du mener, ved jeg ikke, derfor
hører jeg gerne mere

/Michael Sørensen
8700 Horsens