Firewall på dansk
Fra : Mark Hennings

Dato : 16-03-04 00:30

Er der nogen, der kender en god firewall med dansk instruktion? Helst gratis....

På forhånd tak.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 16-03-04 06:40

Mark Hennings wrote:

> Er der nogen, der kender en god firewall med dansk instruktion? Helst gratis....

http://www.linuxbog.dk/sikkerhed/bog/linux-som-firewall.html

/* Would you like fries with that? */

Fra : Mark Hennings

Dato : 16-03-04 20:50

Det er jo til Linux - jeg bruger XP, så den kan vel ikke bruges?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-03-04 21:49

In article <c37lqu$550$1@sunsite.dk>, Mark Hennings wrote:
> Det er jo til Linux - jeg bruger XP, så den kan vel ikke bruges?

Jo. Det er nemlig gratis at opgradere Windows XP til Linux.

Fra : Mark Hennings

Dato : 17-03-04 02:25

Jeg ønsker ikke at opgradere til Linux, så jeg vil sætte pris på et forslag, der kan bruges i XP.

Mark

Fra : emj

Dato : 17-03-04 02:46

On Wed, 17 Mar 2004 02:24:33 +0100, "Mark Hennings" <mark@nospam.com>
wrote:

>Jeg ønsker ikke at opgradere til Linux, så jeg vil sætte pris på et forslag, der kan bruges i XP.
Kan du ikke bare bruge den firewall, som er indbygget i XP?

Hilsen emj

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-03-04 09:36

Mark Hennings wrote:
> Jeg ønsker ikke at opgradere til Linux, så jeg vil sætte pris på et forslag, der kan bruges i XP.

Som sagt, den indbyggede..

Og før du roder med den kan du evt. lige læse:

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Søren S. Pedersen

Dato : 17-03-04 18:03

Prøv sygate.com. De har en udmærket og og let forståelig firewall der er
gratis til privat brug.

Mvh. Søren