VB til word macro
Fra : Thomas

Dato : 15-03-04 15:36

Hejsa,
Jeg er total nybegynder i Visual Basic og har et problem jeg håber I kan
hjælpe mig med:

Følgende kode virker fint, hvis jeg taster nummeret på hvad Index i sql
sætningen skal være ind manuelt, men hvilken syntax skal det have hvis den
skal være lig variablen IB fra textboksen??

Private Sub CommandButton1_Click()
Dim IB As Integer

IB = Val(TextBox1.Text)

Selection.Fields.Add Range:=Selection.Range, Type:=wdFieldEmpty, Text:= _
"DATABASE \d ""D:\\bilag.mdb"" \c "" Source=D:\\bilag.mdb "" \s
""SELECT `Bilagsnummer` FROM `Bilag` WHERE `Index`= IB""" _
, PreserveFormatting:=True

End Sub

MVH
Thomas