Nye nVidia drivere.
Fra : Fax_Modem

Dato : 15-03-04 23:09

Hej folkens

Så er det blevet den tid igen hvor driverne til grafikkortet skal
skiftes...hvis man altså vil ;)

nVidia har udsendt Forceware rel. 55. Find den på www.nvidia.com/drivers

- Fax_Modem

Fra : MA

Dato : 16-03-04 15:32

> nVidia har udsendt Forceware rel. 55. Find den på www.nvidia.com/drivers

Har netop installeret nVidia ForceWare version 56.64 dateret 15. marts, og
to af de interessante nyheder er mulighed for at blokere pop-up
http://www.nvidia.com/object/pop-up.html og dual view
http://www.nvidia.com/object/display-config.html.

Venligst
- MA

Fra : Kim Hansen

Dato : 16-03-04 16:25

On Tue, 16 Mar 2004 15:31:59 +0100, "MA" <ma_dk@nospamhotmail.com>
wrote:

>Har netop installeret nVidia ForceWare version 56.64 dateret 15. marts, og
>to af de interessante nyheder er mulighed for at blokere pop-up

Giver det noget i ydelse?
Jeg kan ikke starte op når jeg har installeret dem.
Den begynder at læse mine usb-enheder ind og så fryser den.
Jeg har prøvet at fjerne alle enheder, uden at det hjalp.
Men min maskine har drillet mig lidt de sidste 14 dg.
Så hvis det giver noget i ydelse så formatterer jeg sq maskinen, selv
om det er træls.

M.V.H.

Kim Hansen.

Fra : Michael Dancygier

Dato : 23-03-04 00:09

Jeg foreslår, at du i fremtiden anskaffer dig et image program, f.eks.
Nortons "GHOST", så kan du i stedet lave dig image af din harddisk en gang i
mellem. Det tager ca 8 minutter at geninstallere hele 10 GB data. Tænk på
hvor meget tid du bruger til at geninstellerer hele system på normal vis !!!

Mvh
MD