Andet multimedie
bentjuul 3670
vektorisering af bitmap
Fra : Peter Loumann

Dato : 15-03-04 20:46

Hej eksperter

Er der en overkommelig måde man kan vektorisere sådan et bitmap-kort

http://huse-i-naestved.dk/kort.png

så det bliver pænere? Og så det stadig kan lægges på www i
allround-kompatibelt format og rimelig filstørrelse og så det stadig
kan fungere som image map.

Undskyld hvis jeg spørger for dumt - jeg ved næsten intet om
vektor-grafik.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-03-04 21:01

Du kan tegne det eller vektorisere det med CorelTrace eller Streamline. Jeg
ville nok tegne det op manuelt i CorelDraw eller Illustrator og så gemme det
som Flash
Kh
Bjørn

Fra : Peter Loumann

Dato : 16-03-04 22:50

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev:

>Du kan tegne det eller vektorisere det med CorelTrace eller Streamline. Jeg
>ville nok tegne det op manuelt i CorelDraw eller Illustrator og så gemme det
>som Flash

Tak! Men sådan nogen dyre og svære programmer har jeg ikke. Det eneste
jeg har, der snerper, er Serif DrawPlus ...

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Bjarne Aabrandt

Dato : 17-03-04 08:36

> Tak! Men sådan nogen dyre og svære programmer har jeg ikke. Det eneste
> jeg har, der snerper, er Serif DrawPlus ...

Okay, så kan du jo prøve med Delineate, der ikke koster noget.
Du kan læse mere om programmet og downloade det her:
http://delineate.sourceforge.net/

M.v.h.
Bjarne Aabrandt