Bestyrelse for vandværk
Fra : Nina

Dato : 15-03-04 01:32

Hej
Ken en bestyrelse på generalforsamlingen nægte udlevering af
bogføringskontokort ? De vil kun fremvise dem på deres kontor.

Hilsen Nina

Fra : Bo Mortensen

Dato : 15-03-04 16:54

"Nina" <nina@spamstopper.ru> skrev i en meddelelse news:c32tie$p00$1@sunsite.dk...
> Hej
> Ken en bestyrelse på generalforsamlingen nægte udlevering af
> bogføringskontokort ? De vil kun fremvise dem på deres kontor.

En revisor (statsautoriseret eller registreret) laver normalt regnskabet,for en revisor
SKAL i have, en bestyrelse kan ikke lave regnskab !
Bogføringskontokort - jeg ville nu hellere se BILAG og en administrator vil normalt efter
aftale kunne fremvise bilag, men hvad skal I se ?

vh bo

Fra : Inger Pedersen

Dato : 15-03-04 21:28

"Bo Mortensen" <Bo@Mortensen.dk> skrev i en meddelelse

> En revisor (statsautoriseret eller registreret) laver normalt
regnskabet,for en revisor
> SKAL i have, en bestyrelse kan ikke lave regnskab !

Det kommer da vist an på, hvad der står i vedtægterne.

Hilsen Inger