Nyt dæk(?): Michelin pilot Power
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 14-03-04 22:38

Er der nogen som har stødt på 'Pilot Power' dæk før - jeg fandt dem
monteret på den nye YZF-R1 '04 som MChuset her i Malmø har stående.

Jeg har ikke kunnet finde dem på Michelin's hjemmeside(r) (hverken US
eller UK siderne).

Nogen som har fundet bedre links eller oplysninger?

/Kai

Fra : MKS - 74

Dato : 14-03-04 22:57

http://www.michelin.co.uk/uk/front/affich.jsp?codeRubrique=70
http://www.michelin.co.uk/uk/ImageServlet?imageCode=1113803063&codeSite=AUTO_UK

--
-Michael

Fra : Ninja Rider

Dato : 15-03-04 06:58

Hejsa

> http://www.michelin.co.uk/uk/front/affich.jsp?codeRubrique=70
> http://www.michelin.co.uk/uk/ImageServlet?imageCode=1113803063&codeSite=AUTO_UK

http://www.lcracing.dk/

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Flemming Disc

Dato : 15-03-04 09:09

> [...]
> eller UK siderne).
>
> Nogen som har fundet bedre links eller oplysninger?
Link har du fået. De er også i deres katalog og de beskrives som
vidreudvikling af Pilot Sport. Og de skriver netop at det er original mont.
påR1.
Prisen 150-200 kr mere end Pilot Road, Pilot Sport er udgået i de størrelser
hvor de nu har Pilot Power.
Pilot Sport i de størelser er muligvis stadig på lager i Sverig.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-03-04 07:36

"Flemming Disc" <discteknikNO@discteknik.dk> writes:

> [...]
> hvor de nu har Pilot Power.
> Pilot Sport i de størelser er muligvis stadig på lager i Sverig.

Takker til d'Herrer som er bedre (eller mere ihærdige?) til at finde
informationen på indernettet.

/Kai