E-bay byder på mange ting. F.eks
Fra : Ninja Rider

Dato : 14-03-04 22:27

Hejsa

Fandt lige denne på E-bay:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2466349806&category=9808

GR's busa.... Pris 50.000€! hvilket svare til omkring 385.000,- uden
afgift! TAG DEN! Det må kunne gøres billigere, selv i dk, med afgifter....

Han's GSX-R 1000 kan købes for omkring 8000€ hvilket er mere realistiskt!
Man kan sQ købe mange turbo sæt for de sidste 42000€
Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-03-04 22:59

Ninja Rider wrote:
> [...]
>
> Han's GSX-R 1000 kan købes for omkring 8000€ hvilket er mere
> realistiskt! Man kan sQ købe mange turbo sæt for de sidste 42000€

Jah, men ingen andre end dig kan prale med at have selveste Ghost Riders
cykel!
Den er jo verdenskendt :) Men okay - prisen den er satan'eme' gak gak! Som
Henning fra Team Easy On siger :)

Måske jeg sku smide en lille turbo på min GSXR 250 og et kamera på tanken,
og så trille en tur gennem Aalborg for
derefter at uploade filmen tilsat lidt sirenelyd fra polisen. Så kan cyklen
sælges på qxl for 125000 istedet for 25000.

Thomas

Fra : Bo-gsxR

Dato : 15-03-04 08:42

> Fandt lige denne på E-bay:
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2466349806&category=9808

Det er også fup

bo-gsxR

Fra : Megas

Dato : 15-03-04 13:50

Bo-gsxR wrote:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2466349806&category=9808

> Det er også fup
>
> bo-gsxR

Apropos Gixxerturbo.. Hvordan med din egen Bo.? Den må da være klar nu.?
Jeg blander måske rundt i det fordi der er flere end 2 herinde der hedder
"nåwed med Gsx" men er det ik dig der har rodet med et kit.?

--
Megas

Fra : Bo-gsxR

Dato : 19-03-04 20:51

> Apropos Gixxerturbo.. Hvordan med din egen Bo.? Den må da være klar nu.?

jo, det ville den også være, hvis ikk at der var opstået et elektrisk problem
ved ikk lige hvad. Men finder forhåbentligt ud af det her i weekenden.
den oplader ikk batteriet. så det kan jo næsten være hvad som helst.
men jeg håber det er ensretteren.

bo-gsxR med ca. 60 kørte km i 2004 men kun de første 30 var sjove.

Fra : Ninja Rider

Dato : 15-03-04 19:49

Hejsa

Bo-gsxR wrote:
> Det er også fup

Jepper, men det er da alligevel sygt at folk kan finde på at forlange så
meget for den.....

Mvh Emil

Fra : Bo-gsxR

Dato : 19-03-04 20:48

> Jepper, men det er da alligevel sygt at folk kan finde på at forlange så
> meget for den.....

ja, en busa koster vist nok ca. 10.000$ og sådan et kit ca. 7.000$
hvis jeg ikk husker meget galt. så mere værd end 17.000 x valuta'en
burde den ikk koste. ( usa priser ).

bo-gsxR