Webmail.
Fra : Susanne Jensen

Dato : 15-03-04 02:34

Jeg har lige fået en ny computer med Windows XP. Min udbyder er Stofanet.dk,
og der er et webmail-program som gemmer emails på serveren, så man kan
sortere dem, før de hentes ned i Outlook Express. Men hvordan gør jeg det?
Før kørte jeg Windows 98 og da gik det af sig selv. Er her en der kan hjælpe
mig?

--
Susanne Jensen
sogd@mail1.stofanet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 04:49

Webmail betyder at du ser din mail via din web browser. For StofaNet er det
på adressen http://webmail.stofanet.dk (for mobil
http://wapmail.stofanet.dk)

Hvis det er et program, du tænker på, som kan sortere skidt og kanel direkte
på serveren, kunne det være Mailwasher. http://www.mailwasher.net/

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 11:22

Hvis du gerne vil have adgang til web-mail i Outlook express skal du tilføje
en konto med forbindelse til
stofanet's POP3- email server. Hvis du også vil kunne sende mail skal der
også angives stofanet's SMTP server. Se Stofa's vejledning her :
http://www.stofa.dk/includes/pdf/stofanetvejledning.pdf

Fra : Else Holm

Dato : 15-03-04 11:42

"news.tele.dk" <LaursenAATTmaxjenne.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du gerne vil have adgang til web-mail i Outlook express skal du

<snip>

- men uanset hvad, vil jeg foreslå dig at "sløre" din e-mail-adresse,
som ser ud til at være din rigtige Stofanet-adresse - ellers risikerer
du i løbet af kort tid uanede mængder af spam!

Venlig hilsen

--
Else