SCSI-kabler
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-03-04 22:30

Findes der et externt SCSI-kabel, der gør det muligt at gå fra
MDB68M til CEN50 (Ultra Wide 68 pin til 50 pin Centronic)...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten

Dato : 15-03-04 01:31

On 2004-03-14 22:30:02 +0100, Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> said:

> Findes der et externt SCSI-kabel, der gør det muligt at gå fra MDB68M
> til CEN50 (Ultra Wide 68 pin til 50 pin Centronic)...?

ja mon ikke, har du kigget hos zietech?

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 15-03-04 08:21

"Morten" <spam@reippuert.dk> wrote in message

> ja mon ikke, har du kigget hos zietech?
>
> --
> Morten Reippuert Knudsen

Eller hvad med at kigge på www.adaptec.com ?
Der finder man i hvert fald et rimeligt stort udvalg af scsi kabler som man
kan få sendt med posten fra England. Priserne er faktisk ikke helt tossede,
og så ligger afsenderen jo i et EU land. Jeg har tidligere bestilt et par
kabler og de kom med posten bare to dage efter!