Advokater salær beregning m.v.
Fra : K. Fachmann

Dato : 14-03-04 22:28

Advokater er og bliver svindlere, en Advokat med en mappe i hånden kan på
en ½ time i retten stjæle mere end 10 nako-forbrydere kan sælge på 1 år i
Danmark, og så er en Advokat ALTID beskyttet bag loven, tro mig jeg har
selv betalt i dyre domme for en såkaldt BOBESTYRER, føj for satan - 2500
DKK i timen for at lave et regnskab som allerede var gjort op, med andre ord
Advokaten havde foretaget absolut INTET andet end at kopi'ere regnskabet fra
en anden Advokat, jeg syntes at alle Advokater skulle smides ud på en øde
ø, så kunne der gå og sagsøge hinanden i fred og ro, så kunne det være at
vi fik et mere stabilt samfund.

Fra : Rune Wold

Dato : 14-03-04 23:13

K. Fachmann wrote:

[klip]

> så kunne det være at vi fik et mere stabilt samfund.

Hvis det er det du ønsker, så kunne du jo starte med at finde tilbage
til det sindsygehospital, du er stukket af fra.

/Rune Wold

Fra : PM

Dato : 15-03-04 00:33

Fornemmer jeg en vis uenighed her ??

Jeg har tit set ? ved salærstørrelser men aldrig at de er blevet anerkendte
som rimelige, af andre end standen selv.

1 brev på 14 linier, dikteret af mig, underskrevet af en advokat... 1400
kr...................ettusindefirehundrede.

Nok OT, men at karekterisere en frustreret debatør som sindssyg ligger i
overkanten

PM

Fra : hans

Dato : 15-03-04 02:29

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kr...................ettusindefirehundrede.
>
> Nok OT, men at karekterisere en frustreret debatør som sindssyg ligger i

Og mon ikke også udtrykket "sindsyg" ville blive brugt af samtlige advokater
hvis tandlægen sendte dem en regning på kr. 2.500,- for det halvårlige
tjeck.

Jeg synes også helt ærligt at det er nogle vanvittigt høje takster og kan
ikke rigtigt forstå hvorfor advokater kan have så urimeligt høje priser når
andre med det samme bliver kritiseret hvis ikke retsforfulgt hvis de laver
et kartel og hæver priserne?

Havde brug for en advokat for nogle år siden. Vi havde et par samtaler og
mødte 2 gange meget kortvarigt op i retten. Jeg bemærkede på intet tidspunkt
at advokaten var forberedt "hjemmefra" og vores samtaletid blev blandt andet
brugt til at læse op omkring sagen samt anden forberedelse. Jeg kan med
sikkerhed sige at der ikke blev brugt mere end 5 timer i alt fra advokatens
side.

regning: 19.000,-

Men der findes måske en eller anden fornuftig forklaring på hvorfor
taksterne er så tårnhøje?

hans

Fra : ibber

Dato : 15-03-04 08:27

klip
1 brev på 14 linier, dikteret af mig, underskrevet af en advokat... 1400
> kr...................ettusindefirehundrede.

Jeg kunne gøre det for det halve, men så er jeg er heller ikke advokat

Fra : PM

Dato : 15-03-04 09:25

ibber wrote:
> klip
> 1 brev på 14 linier, dikteret af mig, underskrevet af en advokat...
> 1400
>

> Jeg kunne gøre det for det halve, men så er jeg er heller ikke advokat

OK Ibber, gemmer din mailadresse.Just in case. Det var faktisk også kun hans
brevpapir jeg "lånte"

PM

Vits ?
Og så var det så koldt, at advokaten måtte have sine hænder i EGNE lommer