Ferie - på bistand
Fra : Pro-VisionTv

Dato : 12-03-04 11:48

Hvordan forholder man sig når ens barn skal holde sommerferie når man selv
er på bistand? Kan man muligt holden den med hende, uden konsekvenser? Jeg
er for tiden i aktivering. Ændrer det min situation?
--
Med Henrik

Fra : Britta Larsen

Dato : 12-03-04 15:46

"Pro-VisionTv" <rekl@pro-visiontv-fjernmig.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan forholder man sig når ens barn skal holde sommerferie når man selv
> er på bistand? Kan man muligt holden den med hende, uden konsekvenser? Jeg
> er for tiden i aktivering. Ændrer det min situation?

Hej Henrik

Du har ret til en aktiveringsfri periode på en måned, hvis aktiveringen har
en sammenhængende varighed på mindst 12 måneder.

Hentes fra www.retinfo.dk

søg evt på SKR nr 11182 af 17/04/2000 på overstående side

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Pro-VisionTv

Dato : 26-03-04 13:38

> [...]
> en sammenhængende varighed på mindst 12 måneder.
>
> Hentes fra www.retinfo.dk
>
> søg evt på SKR nr 11182 af 17/04/2000 på overstående side

Tak for svaret

Hilsen Henrik